استاندار همدان: فرمانداران پروژه‌های اثرگذار و در تراز اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند

photo_2021-12-16_12-45-21.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، در شورای برنامه‌ریزی استان، گفت: فرمانداران و مدیران استانی، پیش‌نویس بودجه سال ۱۴۰۱ را با دقت بررسی کنند.

استاندار همدان گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مواردی را که در بودجه سال ۱۴۰۱ برای استان لحاظ نشده، احصا و ارائه کنند.

وی گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال، مدیران و فرمانداران موارد مربوط به برنامه‌های شهرستانی را تا انجام و اجرایی کردن آن‌ها پیگیری کنند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های اثر گذار استان، گفت: محوریت اصلی سرفصل‌های استان، مربوط به پروژه‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است ‌که طرح‌ها باید منطبق با آن پیگیری شوند.

وی افزود: هر دستگاه، اقداماتی را که باید در سرفصل محور اقتصاد مقاومتی را دنبال کند، پیگیری کند.

استاندار همدان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیش‌بینی‌های لازم برای برنامه ۱۴۰۱ را گونه‌ای انجام دهد که یک تحول چشمگیر و بنیادین در موضوع ماموریت‌های سازمان ایجاد کند.

وی با اشاره به ضرورت تهیه پروژ‌ه‌هایی که در تراز اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی صرفا به معنای این نیست که پروژه‌های عادی و روزمره را در قالب اقتصاد مقاومتی تعریف کنیم. پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید بتواند ویژگی‌هایی از قبیل بهره‌وری بیشتر، افزایش راندمان تولید کاهش اتکا به بیرون، کاهش وابستگی و افزایش صادرات داشته باشد.

photo_2021-12-16_12-45-19.jpg

وی در پایان گفت: برنامه‌های سال آینده بر مبنای ویژگی‌‌های اساسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باشند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی