استاندار همدان: قدمت تاریخی و فرهنگی همدان، استحقاق برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی مختلف را دارد

hamedanjavan_4.jpg

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در آیین تکریم و تجلیل از عوامل بیست‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان (تیرماه ۱۴۰۱)، گفت: قدمت تاریخی همدان و فرهنگی بودن استان، استحقاق برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی مختلف را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان گفت: تلاش دست‌اندرکاران برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: با توجه به تعطیلی‌های گسترده طی دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا، اقدامات و توفیقات دولت سیزدهم در واکسیناسیون گسترده موجب شد تا فعالیت‌های فرهنگی همچون برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان انجام شود.

مقام عالی دولت در استان همدان اظهار کرد: حفظ سلامت مردم یکی از اولویت‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بود که در روزهای نخست آغاز فعالیت دولت ،در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: قدردان کادر بهداشت و درمان در کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور هستیم.

قاسمی فرزاد گفت: اکنون در آستانه ورود به پیک هفتم هستیم و شرایط ایجاب می‌کند که علاوه بر زدن ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ،تزریق دز‌های مختلف واکسن کرونا نیز در اولویت قرار گیرد تا از این پیک عبور کنیم.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان، قابل تقدیر و تشکر است.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان باعث شد تا شور و نشاطی در سطح استان ایجاد شود.

استاندار همدان افزود: بیش از ۱۰۰هزار نفر در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان شرکت کردند.

وی افزود: با حمایت و پشتیبانی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره‌های بعدی در استان برگزار و اجرا خواهند شد.

قاسمی فرزاد گفت: امیدوارم جشنواره‌های مختلف دیگری را در استان همدان برگزار کنیم، استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، یک استان فرهنگی است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی