استاندار همدان: ما یک قهرمان و سرمایه ملی را از دست دادیم

photo_2022-01-05_12-59-07.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات شهدای استانداری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام و گرامی‌داشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید قاسم سلیمانی عمر پر برکت خود را وقف خدمت‌رسانی به مردم کرد. سردار سلیمانی، چه در زمان حضور در صحنه‌های دفاع مقدس و، چه پس از آن در دیگر عرصه‌های مختلف، در راستای منافع ملی و پاسداری از انقلاب اسلامی حرکت کرد.

استاندار همدان افزود: تمام آنچه که برای سردار سلیمانی مهم بود، همانا مردم، اعتقادات و ارزش‌ها و پیروی از ولایت فقیه بود.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به غم از دست دادن سردار سلیمانی، گفت: امروز اگر حزن، اندوه و داغ شهید سلیمانی، بر دل‌ها مانده به این جهت است که، یک سرمایه و قهرمان ملی را از دست دادیم.

استاندار همدان گفت: اگر کسی بخواهد شهید سلیمانی را بیشتر بشناسد و یا منزلت او را بداند، باید او را از زبان و ادبیات مردم سوریه و عراق بشناسد و بشنود.

وی افزود: مردم سوریه و عراق، شهید سلیمانی را یک قدیس و یک مرد خدایی می‌دانند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: شهید سلیمانی، مایه آرامش و اطمینان بخشی به مقام معظم رهبری بود.

استاندار همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌ و حضور موثری که در سوریه و عراق داشت، توانست مردم آن‌ها را از چنگال داعش نجات دهد.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم انتقام خون شهید سلیمانی این قهرمان ملی را بگیریم.

این مراسم با حضور، استاندار، سید محمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین استاندار، فرماندار شهرستان همدان، اعضای شورای اداری استان، مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

photo_2022-01-05_12-59-10.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی