استاندار همدان: مردم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها همراهی خوبی داشتند

169742215_1.jpg

استاندار همدان گفت: مردم کشور به ویژه استان همراهی خوبی با دولت در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند.

‍ به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان درگزین، با حضور در شورای اداری این شهرستان افزود: با حمایت مقام معظم رهبری و تلاش دولت سیزدهم بخش عمده‌ای از مشکلات ناشی از تحریم‌ها و ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: ائمه جمعه و جماعات با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، همراهی خوبی با دولت در اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با اقدامات دولت سیزدهم در زمینه تامین کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی کمبود خاصی در استان وجود ندارد.

با تلاش دولت آمار مرگ و میر در استان به صفر رسیده است

قاسمی فرزاد با بیان اینکه با تلاش دولت سیزدهم بیش از ۲ هفته آمار مرگ و میر در استان به صفر رسیده است گفت: با وجود مسائل و مشکلات ناشی از تحریم و ویروس کرونا که دولت سیزدهم در شرایط کنونی با آن‌ها درگیر است، با توکل به خداوند و حمایت مقام معظم رهبری، بخش عمده‌ای از آن‌ها را پشت سر گذاشتیم. 

استقرارصنایع غذایی و دارویی در شهرک صنعتی درگزین در اولویت است

استاندار همدان با تاکید بر اینکه استقرار صنایع غذایی و دارویی در شهرک ناحیه صنعتی قروه درگزین در اولویت است خاطرنشان کرد: شهرک ناحیه صنعتی قروه درگزین، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف است. 

قاسمی فرزاد از واگذاری اراضی شهرک ناحیه صنعتی قروه درگزین به سرمایه‌گذاران با آغاز هفته دولت خبر داد و افزود: شهرک ناحیه صنعتی قروه و شهرک گلخانه‌ای رزُ نوپا هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت صنایع برتر با ارزش افزوده بالا و آلایندگی پایین در شهرستان قروه درگزین استفاده می‌شود.

استاندار همدان با بیان اینکه اجرای فاضلاب شهرستان قروه درگزین در دستور کار مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: شهرستان قروه درگزین یکی از پیشگامان استفاده بهینه از آب است. 

قاسمی فرزاد با قدردانی از تلاش، کوشش، انسجام و پیگیری مستمر امام جمعه، نماینده مردم شهرستان رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه در راستای توسعه این شهرستان گفت: زمینه‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه درگزین مهیا می‌شود. 

وی ادامه داد: جلسه‌ای با مدیرعامل شستا در راستای انجام و اجرای تعهدات خود نسبت به تکمیل گاوداری ۶هزار راسی سنقر آباد درگزین، تشکیل خواهد شد.

استاندار همدان اظهار داشت:در حال حاضر ۵۰۰ راس گاو در مجتمع گاوداری ۶هزار رأسی وجود دارد و سعی می‌شود نسبت به تکمیل ظرفیت این مجتمع پیگیری‌های لازم انجام گیرد. 

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی را مکلف خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر در راستای استقرار ادارات خود در شهرستان قروه درگزین اقدام کنند افزود: پس از پیگیری‌های مختلف، مشکل تخصیص آبِ شهرک گلخانه‌ای کرفس رفع شد.

وی ادامه داد: پرونده‌ای مفصل در مورد طرح‌ها و ظرفیت‌های استان برای سفر رئیس جمهور به استان تهیه شده که تسهیلات شهرک گلخانه‌ای شهرستان درگزین یکی از این موارد است. 

قاسمی فرزاد گفت: موارد فنی و زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان درگزین توسط معاونت عمرانی استانداری پیگیری خواهد شد.

محصولات گلخانه‌های شهرستان درگزین صادراتی‌ هستند 

وی بالا بودن ظرفیت فضاهای سبز و باغی در شهرستان درگزین به نسبت سایر شهرستان‌ها، را قابل توجه دانست و افزود: با توجه به احداث گلخانه‌های مختلف، شهرستان درگزین یکی از پیشگامانِ استفاده‌ بهینه از آب خواهد بود.

وی تصریح کرد: محصولات گلخانه‌های شهرستان درگزین صادراتی‌ هستند و  می‌تواند برای کشور دارای ارزش افزوده ریالی و همچنین ایجاد انگیزه برای تولیدکنندگان این شهرستان باشد.

اقدامات عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه حسب تاکید و دستور مقام معظم رهبری، باید در منطقه به محیط زیست، توجه ویژه‌ای می‌شود ادامه داد: همه اقدامات و فعالیت‌های عمرانی و اجرایی در شهرستان قروه درگزین، باید پیوست زیست‌محیطی داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد:از ظرفیت صنایع برتر که ارزش‌افزوده بالا و آلایندگی پایینی دارند در شهرستان قروه درگزین استفاده می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه از استفاده‌ بی رویه در مصرف آب توسط کشاورزان شهرستان درگزین جلوگیری می‌شود تصریح کرد: با توجه به فرآیند کمبود آب، با اجرای فاضلابِ شهرستان درگزین می‌توان از پساب آن برای صنایع مختلفِ مستقر در این شهرستان استفاده بهینه کرد. 

استاندار همدان افزود: اجرای زمین چمن مصنوعی و چهار باب مدرسه ۳۹ کلاسه که در شهرستان درگزین در حال اجرا است، پیگیری می‌شود. 

وی یادآور شد: فرمانداران شهرستان‌های دهگانه استان پای کار هستند و مسائل و مشکلات را به طور جدی و مستمر پیگیری می‌کنند.

به گفته وی معنویتی که به یمن بزرگانی چون آیت‌الله ملا حسینقلی شوندی در شهرستان قروه درگزین وجود دارد، نشان از ظرفیت بالای فرهنگی این شهرستان دارد.

استاندار همدان در سفر به شهرستان درگزین پس از حضور در گلزار شهدا و احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان جایگاه سی ان جی درگزین را افتتاح و از روند اجرای چند طرح بازدید و در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی