استاندار همدان: مسائل و مشکلات صنعتگران استان را شخصا در سطح ملی پیگیری می‌کنم

 a7cc083b-c548-4247-ba49-9b9ef3950cbf.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در ادامه بازدیدهای خود از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی استان، امروز صبح از بخش‌های مختلف شرکت الوان ثابت تولیدکننده رنگ و مواد نساجی در کشور بازدید کرد، و در جلسه با مدیران این واحد تولیدی، گفت: شرکت الوان ثابت، تنها تولیدکننده سفید کننده نوری و بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ‌های پودری و مایع در صنعت کاغذ کشور است.

وی افزود: ظرفیت‌ها و امکانات شرکت الوان ثابت، بیش از میزان تولید و کیفیت کنونی است.

استاندار همدان گفت: شرکت الوان ثابت با تعامل بیشتر با مجموعه دانشگاه به ویژه دانشکده مهندسی شیمی، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان از ظرفیت آنها در راستای توسعه و افزایش تولید استفاده کند.

وی افزود: شرکت الوان ثابت می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار علمی و خوب، بخش‌های مختلف زیرمجموعه خود را تقویت و یا واحدهای جدید راه‌اندازی کند.

قاسمی فرزاد با اشاره به استفاده از ظرفیت و توانمندی دانشجویان و فراغ التحصیلان داخلی به ویژه بومی استان، گفت: با توجه به عرصه رقابتی در بازارهای جهانی، صنعتی شدن و استفاده از تکنولوژی‌های جدی در فرآیند تولید برای شرکت الوان ثابت از ضروریات است.

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان، حمایت‌های لازم را از شرکت الوان ثابت، واحدهای صنعتی و تولیدی استان خواهد داشت. استاندار همدان با اشاره به انجام زیرساخت‌های تجاری‌سازی در کلیه بخش‌های شرکت الوند ثابت،

گفت: به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، تفکر ما، خدمت به ایران و نسل‌های آینده این سرزمین است.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: کلیه مدیران استانی و شهرستانی و همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی، تفکر سازندگی، عمران و آبادی برای دست‌یابی به ایران قوی، در اولویت قرار دهند.

وی تصریح کرد: با تلفیق دانش روز و شیوهکهای مدرن، زمینه رشد و توسعه واحدهای تولیدی استان فراهم شود تا حوزه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی استان تقویت شوند.

قاسمی فرزاد افزود: شرکت الوان ثابت، باید به عنوان یک امتیاز و مزیت نسبی برتر تقویت شود. وی ادامه داد: صنعتگران و واحدهای تولیدی، نوآوری و خلاقیت در تولید را در دستور کار قرار داده و دانش فنی لازم صنایع مختلف را فراهم کنند.

استاندار همدان تاکید کرد: شخصا مسائل و مشکلات صنعتگران استان را در سطح استانی و در سطح ملی پیگیری می‌کنم‌.

وی گفت: درب اتاق استاندار، معاونین استانداری و مدیران استان، برای صنعتگران و تولیدکنندگان استان، همیشه باز است

وی تاکید کرد: مجموعه مدیریتی شرکت الوان ثابت تلاش کند مجموعه‌های دانش‌بنیان خود را گسترش دهد.

b3c21fcb-6e6c-472b-ab2b-75dadb8e30a3.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی