استاندار همدان: مشکلات دهکده گنج نامه با کمک مدیران رفع شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس سید سعید شاهرخی استاندار همدان در بازدید از دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه با قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه گفت: کرونا، تحریم های اقتصادی، ممانعت از ورود گردشگر خارجی و گرانی قطعات، صنعت گردشگری دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه را به تعطیلی کشاند.

23dd3800-b780-46e8-871f-aa932d81033a.jpg

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا کل دنیا به خصوص گردشگری متضرر شد و کشور ایران و استان هم از این قاعده مستثنی نبود.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم همدان قدردان زحمات کارکنان مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه هستند بر رفع مشکلاتی که مانع از فعالیت دهکده گنجنامه شده است تاکید کرد.

a14b7c4b-0486-43af-b68c-8872bfa156d8.jpg

وی با اشاره به اجرای گازرسانی به گنجنامه تاکید کرد: اجرای این طرح به سرعت انجام شود و شرکت گاز و راهداری با همکاری مشکلات را برطرف کنند.

شاهرخی توسعه همه جانبه و هدفمند همدان را نیازمند یک حرکت جمعی دانست و تصریح کرد: داشتن نگاه فرهنگی و فرابخشی به توسعه و پیشرفت همدان باید در بین نهادهای مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشند.

وی به استاندارد سازی دهکده تفریحی و گردشگری اشاره کرد و گفت: تحریم ها موجب افزایش قیمت و گران شدن قطعات تله کابین شده و همین موضوع توجیه اقتصادی برای دهکده گنجنامه ندارد.

5677b6fe-16eb-46d0-9de4-59c206dbce56.jpg

استاندار همدان با تاکید بر اینکه توسعه همدان باید همه جانبه و هدفمند توسط فعالان و دلسوزان دنبال  شود خاطرنشان کرد: افراد غیرمتخصص و با نفوذ مانع پیشرفت و توسعه همدان هستند.

شاهرخی به فعالیت سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: باید سازمانهای مردم نهاد در کنار گردشگری قرار گیرند تا در توسعه گردشگری و جذب گردشگر اقدام کنند.

وی با تاکید بر ریسک پذیری مدیران عنوان کرد: ۵۰هزار خانواده در همدان منتظر تصمیم طرح جامع همدان هستند، که برخی افراد مانع اجرایی شدن آن هستند.

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اداری و عموم مردم برای توسعه همه جانبه و اجرای پروژه‌های در شان و جایگاه استان همدان، مشارکت بیشتر داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه اقدامات و طرح‌های بی‌بدیلی در حوزه گردشگری استان همدان در حال اجرا است افزود: باید در کنار بخش خصوصی برای اجرای این طرحها تلاش کرد.

86199731-2180-428d-a524-b87f0a692c05.jpg

دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه همدان واقع در دامنه کوهستان الوند، منزلگاه بهشتی گردشگران داخلی و خارجی است.

این دهکده که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی داشت به علت شیوع کرونا تعطیل شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی