استاندار همدان مطرح کرد: استان همدان در آمادگی کامل برای همکاری‌های دوجانبه با وزارت دفاع

photo_2022-01-06_12-22-04_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، عصر چهارشنبه ۱۵دی‌ماه سردار رضا طلایی نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و جمعی از مدیران وزارت دفاع، طی سفر یک‌روزه به استان همدان با حضور در استانداری، در راستای اقدام  به مشارکت و همکاری‌های دوجانبه، با دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان دیدار کرد.

استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه وزارت دفاع در کشور به ویژه استان همدان، گفت: استان همدان، برای هرگونه همكاری با وزارت دفاع آمادگی کامل را دارد.

وی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف در استان همدان، گفت: این وزارتخانه می‌تواند در زمینه تامین مسکن و بهتر از قبل با استان به ویژه، مراکز علمی، دانشگاه‌های استان، شرکت‌های دانش‌بنیانِ و دستگاه‌های اجرایی همدان، همكاری داشته باشد و برای احداث صنايع مربوطه و سرمايه‌گذاری صنعتی در استان اقدام كند.

استاندار همدان در ادامه خواستار فعاليت وزارت دفاع و ساير شركت‌های وابسته به این وزارتخانه در استان و سرمايه‌گذاری آن‌ها در همدان شد.

وی افزود: شرايط استان همدان برای تعامل و همكاری با وزارت دفاع مطلوب است و امیدواریم این اقدام مشترک، زمينه‌ساز اشتغال در استان و حل مشکلات مسکن و توسعه تعاملات بين دو طرف شود.

قاسمی‌فرزاد، تصریح کرد: اين اقدام مشترک، زمينه استفاده وزارت دفاع از ظرفيت‌های دانشگاه‌های استان و امكان شناسایی، شکوفایی و بكارگيری نخبگان استان را فراهم خواهد كرد.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان، يكپارچه، آماده كمک، همراهی، همدلی و هماهنگی برای توسعه استان است.

وی در پایان گفت: وزارت دفاع با عملكرد خود به رغم تحريم‌ها، با اتكا به جوانان صنايع دفاعی و دانشمندان متعهد، كشور را در زمينه دفاعی و نظامی به خودكفایی رسانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، و برخی از مدیران مربوطه استانی در این جلسه حضور داشتند.

photo_2022-01-06_12-21-58_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی