استاندار همدان: ملاقات‌های مردمی ارتباط بین مسئولان و مردم را تقویت می‌کند

14625850-dbee-4fda-9294-f884cc17a80c_1.jpg

استاندار همدان گفت: ملاقات‌های مردمی ارتباط بین مسئولان و مردم را بیش از پیش تقویت می‌کند و موجب برطرف شدن مشکلات مردم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه جلسه ملاقات مردمی با بیان اینکه از هر روش و راهی برای ارتباط نزدیک و چهره‌ به‌ چهره با مردم استفاده خواهیم کرد تا مشکلات آن‌ها برطرف شود اظهار داشت: برخی دیدارها و ملاقات عمومی با مردم در نماز جمعه، حاشیه جلسات و مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر روش‌های مختلف، به صورت قاعده‌مند، کسانی که به استانداری درخواست ملاقات می‌دهند، با آنها تماس گرفته و در فرصت مقتضی در دفتر استانداری و با حضور مدیران ستادی و معاونین استانداری این دیدار انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: مردم در دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات خود را ارائه می‌کنند و ما نیز پس از ثبت درخواست آن‌ها، اقدامات لازم برای پیگیری را فراهم می‌کنیم.

استاندار همدان ادامه داد: درخواست‌هایی که مردم در ملاقات عمومی دارند، بیشتر در زمینه تسهیلات و اشتغال فرزندان است. 

قاسمی فرزاد گفت: به فرمانداران توصیه شده هفته‌ای یک روز را به ملاقات مردمی و رفتن بین مردم در روستاها و بخش‌ها اختصاص دهند و با مردم از نزدیک ارتباط بگیرند.

وی با بیان اینکه فرمانداران از این طریق، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بینند و برای رفع آنها چاره جویی می‌کنند افزود: سیستم گزارش‌گیری از فرمانداران به صورت هفتگی برقرار است و هر هفته اقدامات و فعالیت‌های آنها در راستای ملاقات‌های مردمی بررسی می‌شود.

92c76291-7d31-4c05-a0bd-d047502a2866.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی