استاندار همدان: هزار و ۳۰۰ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در استان تامین شده‌است

 IMG_20220622_222807_897_1.jpg

استاندار همدان گفت: بر اساس پایش نهایی هزار و ۳۰۰ هکتار زمین برای متقاضیان و افراد واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرهای این استان تامین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای تامین مسکن استان همدان اظهار داشت: طرح احداث چهار میلیون مسکن در سطح کشور در دولت سیزدهم هدفگذاری شده که از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکونی سهم استان همدان است.

به گفته وی بیش از ۱۲۲ هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان همدان ثبت نام کردند که تعداد ۸۹ هزار و ۴۲۹ نفر واجد شرایط شناخته شدند و تامین زمین برای آنها صورت گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن پروژه‌ای برای خانه‌دار کردن مردم به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است افزود: روند ساخت نهضت ملی مسکن در همدان مطلوب و امیدوار کننده است و مقرر شد نهادهای نیازمند به حمایت خاص از تسهیلات ویژه و نیز ظرفیت خیران برخوردار شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: پروژه هایی که از قبل با عنوان مسکن مهر نیمه کاره مانده است در قالب نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

به گفته وی تسهیلات پرداختی به تفکیک بانک های عامل و سهمیه های شهرستان ها، مشخص و در مطالبات کارگروه های تعیین شده پیگیری شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری ها و نظام مهندسی استان مصوبه ای تنظیم و مقرر شد تا زمان صدور پروانه ساخت ساختمان به یک ماه کاهش یابد.

در این جلسه دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری و نظام مهندسی گزارش هایی از روند اقدامات اجرایی صورت گرفته در زمینه تامین مسکن استان همدان ارائه دادند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی