استاندار همدان: هسته گزینش ملاکی برای انتخاب افراد معتقد و شایسته‌ است

photo_2022-01-04_15-02-08.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در جلسه با مدیر و اعضای هسته گزینش استانداری که به مناسب قرار گرفتن در آستانه پانزدهم دی‌ماه، سال‌روز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش، برگزار شد، ضمن تبریک و قدردانی از فعالیت‌ها و زحمات هسته‌ گزینش استانداری، گفت: ضرورت بحث گزینش بعداز پیروزی انقلاب به جهت نفوذ و رسوخ عوامل التقاطی، گروهک‌ها در مقاطعِ اوایل انقلاب بود، که باعث شد یک ساختار و مجموعه در راستای گزینش افراد در مجموعه‌های دولتی ایجاد شود.

استاندار همدان گفت: استان همدان در زمینه عملکرد هسته گزینش استانداری، از استان‌های پیشرو است.

وی افزود: هسته گزینش بر مبنای شایسته سالاری و اعتقادات اسلامی عمل می‌کند.

قاسمی‌فرزاد، در اشاره به اساس شکل‌گیری هسته گزینش، گفت: اساس شکل‌گیری گزینش، یک فلسفه درست در راستای شایسته‌سالاری و گزینش افراد توانمند بود.

وی گفت: هسته گزینش، علاوه بر تخصص و توانمندی‌ها، اعتقادات مکتبی و بنیادین افراد را نیز بررسی کند زیرا حوزه اعتقادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار همدان تاکید کرد: افرادی که مکتبی هستند و اعتقادات اسلامی و بنیادین دارند، به مصالح ملی و منافع عمومی نیز توجه بیشتری دارند.

قاسمی‌فرزاد شایسته سالاری و اعتقادات را ملاک اصلی گزینش دانست و گفت: در همه کشورها، تلاش دارند افراد شایسته را به کار‌گیری کنند تا گردش کار انجام و در امورات مردم به نحو احسن تسهیل صورت گیرد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در چگونگی گزینش، بر وضعیت فعلی یا حال افراد تاکید داشتند.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به حساسیت استانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی، هسته گزینش باید به طور مستقل، دقیق و حساس پیگیر امور باشد. هسته گزینش، بررسی صلاحیت و اهلیت افرادی که برای هر پُستی یا مقامی انتخاب می‌شوند، در چارچوب قوانین و تکالیف تعیین شده انجام دهد.

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در پایان این جلسه، با اهدای لوح، از مدیر سابق، مدیر جدید و اعضای هسته گزینش تقدیر و تجلیل کرد.

photo_2022-01-04_15-02-05.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی