استاندار همدان: همدان در راستای تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است

photo_2022-01-15_11-44-09.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با حضور سردار رحیمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد، گفت: همکاری و انسجام خوبی بین مجموعه مدیریتی استان وجود دارد که قابل تقدیر است. کلیه اقدامات جهادی در ستاد استانی مدیریت کرونا در راستای پیشگیری، کنترل و مقابله باکرونا، با اتحاد و انسجام مجموعه مدیریتی استان صورت گرفته است.

استاندار همدان با اشاره به تقدیر ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا از اقدامات جهادی استان در‌‌ راستای تجهیز مدارس به سیستم تهویه،‌ گفت: استان همدان در راستای مقابله با کرونا به ویژه تجهیز مدارس به سیستم تهویه در کشور پیشگام است. شتاب‌گیری روند نصب تهویه در مدارس استان، ظرفیت تولید فن در کشور را افزایش داده است.

وی افزود: همراهی و همکاری نوسازی مدارس در تجهیز مدارس استان به سیستم تهویه، تقدیر و تشکر ویژه ستاد ملی مدیریت کرونا را به همراه داشت.

قاسمی‌فرزاد اقدامات و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان، فرماندارن، بخشداران، ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، بسیج و سپاه پاسداران در‌ راستای مقابله با کرونا در استان را قابل تقدیر و تشکر دانست.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اقدامات اصحاب رسانه و صدا و سیما، گفت: اقدامات و مجموعه فعالیت اصحاب رسانه و صدا و سیما نقش اساسی در اقناع‌سازی و ترغیب مردم به زدن واکسن کرونا، قابل تقدیر و تشکر است.

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته تمام شهر‌های استان از لحاظ رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارند. بنابراین کلیه فعالیت‌های استان، متناسب با رنگ آبی مجاز خواهند شد.

قاسمی‌فرزاد ذخیره واکسن‌کرونای استان را خرسند‌کننده دانست و گفت: مشکلی به لحاظ ذخیره واکسن در استان وجود ندارد و مردم با رجوع به مراکز واکسیناسیون، واکسن خود را دریافت کنند.
وی گفت: روند شیوع کرونا و ابتلا به آن در استان همدان، در هفته اخیر کاهشی است، مردم برای تثبیت وضعیت موجود پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به میزان واکسیناسیون در سطح استان گفت: تا الان ۲میلیون ۷۰۰هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است. ۱۶ درصد از جامعه هدف در استان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند این روش باید افزایش یابد. بیش از ۹۳ درصد از افراد سنی ۱۲ تا ۱۸ در استان، نوبت اول و بیش از ۷۶ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. بیش از ۹۳درصد از افراد بالای ۶۰ سال در‌ استان نیز، واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

photo_2022-01-15_11-44-11.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی