استاندار همدان: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خصوص عرضه نان نداریم

169847125.jpg

استاندار همدان گفت: قیمت نان در سال جاری براساس مصوبه سال گذشته است و برهمین اساس هیچ گونه افزایش قیمتی در بحث عرضه نان در استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای آرد و نان استان همدان، اظهار داشت: سهمیه آرد نیز بدون هرگونه افزایش قیمت و با نرخ ثابت و مشخص شده بین واحدهای خبازی سنتی استان براساس قیمت و سهیمه قبلی، توزیع می‌شود.

وی با اشاره به تشدید فعالیت های مرتبط با نظارت و بازرسی تخصصی، تصریح کرد: بازرسی و نظارت های تخصصی با هدف پیشگیری از هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و همچنین برخورد با تخلفات مرتبط با عرضه غیرمجاز و خارج از شبکه انجام می شود.

استاندار همدان افزود: این فعالیت های نظارتی و کنترلی شامل اقدامات تعزیرات و نهادهای نظارتی مربوطه بر نحوه توزیع آرد و همچنین شبکه بهداشت با محوریت شورای آرد و نان، صمت و فرمانداران بر فعالیت نانوایی ها با هدف اجرای دقیق قانون و تامین رفاه و آسایش شهروندان است.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه کارخانه آرد مکلف به حمل بار و تحویل سهمیه به نانوایی ها است، گفت: اگر کارخانه در فرآیند حمل و توزیع آرد به نانوایی کوتاهی و یا تاخیری داشته باشد، تخلف محسوب شده و سهمیه گندم آن کارخانه قطع خواهد شد و به دنبال آن کارخانه دیگری جایگزین واحد متخلف می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه هزار و ۷۲۱ واحد نانوایی در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان مجهز به دستگاه های کارتخوان هوشمند شده‌اند، اظهار داشت: حدود ۱۳۰ واحد نانوایی در استان به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی این دستگاه های هوشمند را دریافت نکرده اند که رفع مشکلات این واحدها برای تحویل دستگاه های مربوطه نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان همدان در نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند نسبت به سایر استان ها مطلوب و قابل قبول است، گفت: مبنای فعالیت(پخت و عرضه نان) نانوایی ها در استان، دستگاه های کارت خوان هوشمند است و کارتخوان های قدیمی جمع آوری شده و دیگر کارآیی ندارند.

استاندار همدان تصریح کرد: برهمین اساس واحدهای که دستگاه کارت خوان هوشمند نداشته و یا از آنها استفاده نکنند، شناسایی و سهمیه آرد آن قطع می‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی