استاندار همدان: پروژه راه‌آهن همدان به ملایر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد

169900993.jpg

استاندار همدان در جریان بازدید از پروژه ‌های زیرساختی حوزه راه استان، گفت: پروژه راه آهن همدان - ملایر به عنوان یک طرح زیرساختی، از پیشرفت فیزیکی خوب و قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در بازدید از پروژه‌های اجرایی شرکت زیرساخت راه‌های استان همدان اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌ها و اعتباراتی که در سفر رییس جمهور برای پروژه‌های زیرساختی استان در نظر گرفته شد تلاش می کنیم این طرح‌ها به سرعت تکمیل و آماده شوند.

وی اظهار داشت: پیمانکار و مجری طرح را مکلف کردیم که به کار خود سرعت ببخشند، تا بتوانیم یک‌ ایستگاه راه آهن در شان مردم همدان احداث و راه اندازی کنیم.

استاندار همدان در خصوص بازدید خود از این پروژه ها، گفت: با همراهی مسوولان دستگاه‌های اجرایی در حوزه زیرساخت و عمران از پروژه‌های زیرساختی سطح استان بازدید و پیشرفت روند اجرایی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دراین زمیته، پروژه راه‌آهن همدان به ملایر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه نخستین بازدیدی که انجام دادیم از راه‌آهن همدان، ایستگاه آن و مسیر منتهی به این ایستگاه بود، گفت: طرح چهارخطه کردن مسیر منتهی به این ایستگاه نیز به سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه بعدی که از آن بازدید شد، راه‌آهن همدان به ملایر است، اظهار داشت: این پروژه در ۲ بخش تعریف شده که بخش اول پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تقریبا به سرعت در حال انجام است و بخش دوم نیز نیاز به خاک‌برداری دارد.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد که با اعتباراتی که در سفر رییس جمهور به استان به این پروژه‌ها اختصاص یافت، اقدامات لازم برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها انجام شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی