استاندار همدان: چراغ ۱۰۰ واحد تولیدی تعطیل همدان روشن شد

 image_2022_6_30-16_51_39_76_Syw.jpg

استاندار همدان از روشن شدن چراغ ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل استان همدان خبر داد و گفت: این واحدها در دولت سیزدهم مانع زدایی و احیا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گردهمایی تولیدکنندگان استان که به مناسبت دهه تولید و تجارت گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته برای احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تلاش های بسیاری صورت گرفته تا دوباره به چرخه تولید و فعالیت بازگردند.

وی اضافه کرد: در این راستا علاوه بر تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به اتفاق  تیم اقتصادی به شهرستانها سفر کرده و از نزدیک واحدهای تولیدی مشکل دار را بررسی و مورد بازدید قرار می دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه دولت و وزیر صمت کاملا تولیدی و فارغ از نگاه های سیاسی و جناحی است تاکید کرد: این دیدگاه در مسئولان استان نیز صدق می کند.

وی از تولیدکنندگان به عنوان افسران جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: فعالان بخش تولید توانستند با خوداتکایی و خودباوری در شرایط سخت تحریم و فشارهای اقتصادی مقاومت کنند و این ستودنی است. 

به گفته او از این پس فعالین اقتصادی که بدهی بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی نداشته و در عرصه تولید عملکرد مثبت و درستی داشته باشند مورد تشویق قرار گرفته و در ستاد تسهیل استان به طور ویژه برای رونق تولیداتشان حمایت خواهند شد. 

نماینده عالی دولت در استان همدان همچنین به دیگر اولویت های استان اشاره کرد و گفت: وارث پروژه های نیمه تمامی از ادوار گذشته هستیم که طبق تاکید رئیس جمهوری تکمیل و بهره برداری از آنها در اولویت قرار دارد. 

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: برای شتاب دادن به این پروژه های نیمه کاره تلاش می کنیم تا هرچه زودتر مردم از خدمات آنها بهره مند شوند و از سوی دیگر از استهلاک و هدر رفت اعتبارات هزینه شده برای ساخت و ساز این طرح ها جلوگیری شود. 

image_2022_6_30-16_51_32_155_Br1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی