استاندار همدان: کارخانه بازیافت هواپیما به زودی در همدان ایجاد می شود

 169963305_2.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان نهایی شده است، گفت: عملیات اجرایی طبق زمانبندی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه با سردار رضا طلایی‌نیک، معاون حقوقی و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با حضور برخی مدیران و شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه برگزار شد، گفت: این جلسه در راستای همکاری مشترک بین مجموعه استان همدان و بخش‌های مختلف وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شده است. وی با بیان اینکه پیش از این جلسه، مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در زمینه حوزه‌های برتر دفاعی و فناوری و نوآوری نشستی با دانشگاه‌های استان برگزار و توافقاتی نیز در این زمینه صورت گرفته است، افزود: یکی از موضوعاتی که مورد توافق مجموعه دانشگاه‌های استان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار گرفته، همکاری و انجام پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه‌های دانش برتر و فناوری است.

قاسمی فرزاد یادآور شد: از سیاست‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های خارج از پایتخت است که این اقدام برای نخستین بار در کشور، با دانشگاه‌های همدان شروع خواهد شد؛ هم چنین، همکاری در حوزه‌های تأمین آب، فعالیت و سرمایه‌گذاری در زمینه معادن استان، مورد بحث و بررسی کارشناسان جلسه امروز قرار گرفت.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه کارخانه بازیافت هواپیما و اسقاط آن، در جلسه امروز نهایی شد، اظهار کرد: قرار است که مجموعه اراضی همجوار با فرودگاه برای انجام این پروژه مورد بررسی و اقدام نهایی قرار گیرد.

وی گفت: در زمینه زیرساخت و راهسازی توافقات خوبی صورت گرفت که یکی از آن‌ها انجام و تکمیل دو پروژه نیمه تمام آورزمان به نهاوند و ملایر به نهاوند است، که سال‌ها به علت عدم تدبیر مدیریت، به نتیجه نرسیده بود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه چهارباند کردن مسیر همدان به غار علیصدر یکی از اقداماتی است که در حوزه گردشگری و زیرساخت برای استان حائز اهمیت است، که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از انجام و اجرای آن استقبال می‌کند، عنوان کرد: از فصول مشترک همکاری مجموعه استان و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، احداث هتل‌ها، مراکز اقامتی و گردشگری در مجموعه غار علیصدر است، که توافقاتی در این زمینه نیز صورت گرفته است.

قاسمی فرزاد افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری در استان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری شرکت‌های وابسته به خود، در نظر دارد در زمینه ساخت هتل و مراکز اقامتی سرمایه‌گذاری کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی