استاندار همدان: کنارگذر اسدآباد طرحي کليدي در کاهش تصادفات است

استاندار همدان با بيان اينکه پروژه کنارگذر اسدآباد طرحي مهم و کليدي براي کاهش حجم ترافيک و تصادفات جاده اي در اين شريان اصلي است گفت: مراحل پاياني اين طرح نيازمند شتاب بيشتري است تا به زودي شاهد بهره‌برداري از آن باشيم.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، استاندار همدان در ادامه سفرهاي شهرستاني به اسدآباد سفر کرد تا در جريان وضعيت طرحهاي عمراني و اوضاع اين شهرستان در آستانه سال نو و انتخابات قرار گيرد.

سيدسعيد شاهرخي در بدو ورود به شهرستان اسدآباد، پس از استقبال از سوي مسئولان اين شهرستان، با همراهي نماينده مردم اسدآباد و فرماندار و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني براي اداي احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدا رفت.

وي سپس از پروژه کنارگذر اين شهرستان بازديد کرد و از نزديک در جريان مسائل و مشکلات اين طرح ملي قرار گرفت.

استاندار همدان از پيشرفت اين پروژه ابراز رضايت کرد و گفت: کنار گذر اسدآباد يکي از مطالبات جدي مردم در سالهاي گذشته بود که در حال آماده شدن است.

شاهرخي خاطرنشان کرد: در مدخل ورودي شهر اسدآباد بحث اتصال ورودي به کنارگذر در حال اجرا است و پيرو دستورات قبلي و پيگيري هاي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از طرف وزير راه و شهرسازي اقدامات خوبي در اين راستا صورت گرفته است.

او پيشرفت فيزيکي اين بخش از پروژه را خوب و رضايت بخش دانست و بر تسريع آن تاکيد کرد.

استاندار همدان با اشاره به موانع اين طرح گفت: مشکلاتي در شبکه گاز، آب و همچنين بلوار ورودي بر سر راه اين پروژه وجود داشت که در حال برطرف کردن آنها هستيم.

شاهرخي خواستار شتاب گرفتن اين پروژه شد تا کار اتصال مسير ورودي به کنارگذر در مدت زمان کوتاهي به پايان برسد و شاهد بهره برداري از اين طرح باشيم.

فرماندار اسدآباد نيز با اشاره به نقش موثر کنارگذر شهرستان در کاهش بار ترافيکي و آمار تصادفات جاده اي گفت: اين طرح 98 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

سعيد کتابي افزود: تاکنون براي اين طرح 23 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده و براي تکميل به 30 ميليارد تومان ديگر نياز است.

او با قدرداني از نگاه ويژه استاندار همدان به اتمام اين پروژه مهم شهرستان تصريح کرد: به‌طور قطع بهره‌برداري اين طرح اثرات و تبعات بسيار مطلوبي در رفاه و سلامت مسافران، رانندگان، شهروندان و حل مشکل ترافيک داخل شهر اسدآباد خواهد داشت. احداث کنارگذر اسدآباد در سال 89 آغاز شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی