استاندار همدان: ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح‌ عمرانی و اقتصادی برای سفر رییس جمهور تعریف شده است

 image_2022_7_14-11_33_48_76_ocD_1.jpg

استاندار همدان با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به این استان، گفت: حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی، نیمه‌تمام و طرح اقتصادی با کار کارشناسی دقیق برای طرح در این سفر تعریف و آماده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه انجمن یادآوران عاشورای حسینی(ع) شهر همدان، اظهار داشت: درهمین ارتباط حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام برای سفر رییس جمهور به استان همدان تعریف شده است. 

وی تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز برای مجموعه های اقتصادی استان همدان در جریان سفر آیت الله رییسی و اعضای هیات دولت در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان همدان برای سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت، تصریح کرد: از این سفر به عنوان فرصتی مغتنم و مهم در راستای رشد و توسعه و رفع مسائل و مشکلات استان به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های جدی استان بحران کم‌آبی در حوزه کشاورزی و همچنین تامین آب شرب مصرفی است، گفت: برهمین اساس یکی از اولویت ها و برنامه‌های محوری دولت سیزدهم در راستای رفع مشکل آب شرب مردم شهر همدان، اجرای طرح آبرسانی بین‌ حوضه ای است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: به رغم شرایط ناشی از تحریم و کاهش اعتبارات پروژه‌ها، دولت سیزدهم در چند ماهه اخیر حدود هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه آبرسانی بین‌ حوضه ای همدان(تالوار) اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اقدامات موثر و پیگیری های مستمر انجام شده از وزارت نیرو و دستگاه های مسئول برای تسریع در اجرای این طرح آبرسانی، تصریح کرد: در حالی که این پروژه در طول ۱۷ سال گذشته حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در طول سه ماه اخیر و با همت دولت سیزدهم پروژه آبرسانی(انتقال) بین حوضه ای همدان بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار همدان در ادامه به دیگر فعالیت های شاخص دولت سیزدهم برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از ضرورت‌های اساسی کشور بود که دولت سیزدهم در نهایت دقت و شجاعت آن را با همراهی قابل توجه مردم عملیاتی و اجرا کرد.

وی تصریح کرد: حمایت از بخش تولید با محوریت شعار «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از دیگر اقدامات و اولویت‌های دولت سیزدهم محسوب می شود.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به اینکه سال گذشته شاهد مرگ و میر روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر به علت شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم، افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های مدبرانه دولت سیزدهم در واکسیناسیون عمومی و گسترده مردم، روند همه گیری ویروس کرونا کنترل و میزان مرگ و میر ناشی از آن به کمترین حد ممکن رسیده است.

وی گفت: یکی از موفقیت‌های بزرگ دولت سیزدهم در عرصه مبارزه با کرونا، تولید ۶ نوع واکسن است که به دیگر کشورهای جهان نیز صادر شده است.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر اینکه وظیفه مسئولان خدمت و خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار داشت: اتحاد و انسجام خوبی در بین ارکان مدیریتی نظام در استان برقرار شده که این امر نقش مهم و موثری در توسعه استان دارد.

image_2022_7_14-11_33_45_259_atB_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی