استاندار همدان: ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری برای استان همدان جذب شده است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «سید سعید شاهرخی» در نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان همدان ضمن بررسی مهمترین مسائل استان و وضعیت پروژه های اجرایی، از جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از جمله سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی و واحدهای تولیدی در استان خبر داد.

وی با قدردانی از همکاری مطلوب مجمع نمایندگان با مدیریت ارشد استان همدان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به جذب اعتبار از وزارت خانه ها و سازمان های مرکز با همکاری و تعامل با نمایندگان مجلس اقدام کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه نگاه توسعه ای به شهرها باید بر اساس عدالت باشد، افزود: در صورت اولویت داشتن اجرای کارها مبتنی بر نگاه توسعه ای و عدالت محور، شاهد توسعه و پیشرفت متوازن و همه جانبه شهرستان های تابعه در بخش ها و حوزه های مختلف خواهیم بود.

شاهرخی با اشاره به خدمات موثر انجام شده در استان همدان طی سال های اخیر، گفت: در این مدت سالانه یک بیمارستان در استان احداث و افتتاح شده و به زودی بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهر همدان نیز افتتاح می شود. 

وی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی حاکم بر حوزه مدیریتی، شاهد اجرای طرح ها و کارهای بزرگ و ارزشمندی در منتطق مختلف استان همدان هستیم که نتیجه آن نیز توسعه متوازن و همه جانبه شهرستان ها شده است.

202110102537349699.jpg

202110105419388854.jpg

202110101389186010.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی