استاندار همدان: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۲ طرح صنعتی استان پرداخت می‌شود

image_2022_7_7-8_31_46_131_DYD.jpg

استاندار همدان با اشاره به نگاه حمایتی و تسهیل‌گر دولت به حوزه تولید، گفت: ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع داخلی بانک ها با هدف رفع مشکلات و تسهیل روند فعالیت و تولید به ۱۲ طرح صنعتی استان پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که به بررسی مسایل و مشکلات ۱۲ واحد صنعتی و ۵ واحد تولیدی اختصاص داشت، افزود: نگاه این ستاد به حوزه تولید بر اساس رویکردهای محوری دولت سیزدهم، حمایتی و تسهیل‌گر است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست به موازات رونق تولید و توسعه اقتصادی، اظهار داشت: برهمین اساس مجموعه مدیریتی استان همدان در فرآیند تصمیم گیری اهمیت ویژه ای برای حفظ محیط زیست و سلامت مردم قائل است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تولید نباید منجر به آلودگی محیط زیست شود، تصریح کرد: حسب تاکیدات مقام معظم رهبری، دستور رییس جمهور و قوانین موجود، حفظ محیط زیست و سلامت مردم در اولویت کارها و برنامه ها قرار دارد. 

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه در برخورد با آلاینده های محیط زیست هیچ اغماضی وجود ندارد، اظهار داشت: فرصت زمانی محدودی به واحدهای تولیدی دارای مشکل آلایندگی برای تجهیز فیلتراسیون و رفع آلودگی داده می شود و مدیران این واحدها مکلفند در این مدت نسبت به نصب تجهیزات مورد نیاز برای رفع آلودگی و حفاظت از محیط زیست براساس استانداردهای روز، اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در استان همدان با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های کلی محیط‌ زیستی در صدور مجوز طرح های تولیدی و اقتصادی، گفت: جایگاه محیط‌ زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیاست‌های کلی نظام به خوبی تدوین‌ شده است و رهبر معظم انقلاب نیز در همین زمینه و در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی مرتبط با محیط‌ زیست را ابلاغ فرموده اند.

قاسمی فرزاد با اشاره به بررسی مسایل و مشکلات ۱۲ طرح صنعتی و جهادکشاورزی برای رونق تولید، افزود: مقرر شد ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک ها برای رفع مشکل و تسهیل فرآیند تولید به این طرح ها پرداخت شود.

استاندار همدان با تاکید بر رویکرد حمایتی و تسهیل گرانه در حوزه تولید، اظهار داشت: مسایل و مشکلات پنج طرح تولیدی در حوزه‌ فرآوری و کشاورزی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات این واحدها در راستای رونق تولید اتخاذ شد.

گفتنی است، در این جلسه ضمن بررسی مسایل و مشکلات مطرح شده واحدهای اقتصادی، گره از مشکلات ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی استان همدان باز شد.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی