استاندار همدان: ۸۰ واحد تولیدی غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشت

169806688.jpg

استاندار همدان گفت: ۸۰ واحد راکد در بخش های مختلف صنعتی و کشاورزی در این استان از آبان ماه سال گذشته تاکنون به چرخه تولید بازگشت و فعال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با اشاره به اینکه دولت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال را در اولویت کاری خود قرار داده است و همه مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید فعال تر از گذشته عمل کنند اظهار داشت: در بدو ورود به استان با بررسی‌هایی انجام شده ۲۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال شناسایی و با پیگیری‌هایی صورت گرفته، بیش از ۸۰ واحد به چرخه تولید بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: حمایت همه جانبه از تولید به عنوان یکی از اولویت ها برای توسعه تولیدات داخلی و برطرف ساختن مشکلات بخش تولید و صنعت استان در دستور کار قرار گرفته و در ماه های اخیر این مهم به صورت واقعی تر در حال نشان دادن است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه راهبرد اصلی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید است افزود: تلاش و پیگیری‌ها، تا احیای کامل واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال ادامه دارد.

از چهار واحد تولیدی در استان همدان گره‌گشایی شد

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه گره از مشکلات چهار واحد تولیدی استان همدان باز شد اظهار داشت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

وی از پرداخت ۹ میلیارد تومان تسهیلات از محل رونق تولید به ۲ واحد تولیدی استان همدان خبر داد و افزود: مقرر شد که پنج میلیارد تومان از آن به عنوان سرمایه در گردش و چهار میلیارد تومان سرمایه ثابت، به ۲ واحد تولیدی در استان پرداخت شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: ۲ واحد تولیدی که حریم جاده را رعایت نکرده و احتمال ایجاد مخاطراتی برای خودروهای عبوری ایجاد کرده بودند که مقرر شد طی مهلت داده شده اقدامات مقتضی را در راستای حفظ حریم جاده انجام دهد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: یک مجموعه واحد تولیدی که از پسماندهای رها شده در محیط زیست استفاده بهینه می کرد مقرر شد پروانه این واحد تولیدی ظرف یک هفته از سوی صمت و محیط زیست اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی که آلایندگی دارند ضمن همکاری‌های لازم با محیط زیست استان، باید برای نصب فیلتراسیون اقدام کنند خاطرنشان کرد: مجوز لازم برای یک واحد تولیدی شن و ماسه به شرط رعایت مباحث زیست محیطی صادر شود.

استاندار همدان با تاکید بر حفظ حریم و پاکسازی جاده از هرگونه فروش اجناس و حادثه ساز بودن فروش اقلام و اجناس گوناگون در حریم جاده تصریح کرد: راهداری و پلیس راه از فروش اجناس در کنار جاده جلوگیری کند مگر اینکه در محل‌های تعبیه شده با رعایت استانداردهای خاص باشد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی