با حضور استاندار همدان؛ فرماندار تویسرکان معرفی شد

photo_2021-12-20_09-58-54.jpg

"حسین افشاری" در آیینی با حضور استاندار همدان و جمعی از مسوولان شهرستان تویسرکان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

استاندار همدان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: مدیران ارشد شهرستان‌ها باید با ایجاد همگرایی، زمینه خدمت رسانی به مردم و مسیر پیشرفت و توسعه را فراهم کنند.

"علیرضا قاسمی فرزاد" با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به ویژگی های خوب شهرستان تویسرکان، یکی از افراد شایسته را به عنوان فرماندار این شهرستان انتخاب شد.

وی عنوان کرد: تعامل با مردم، نماینده مردم و امام جمعه مهمترین ویژگی فرمانداران است.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت ۲۷ آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح تصریح کرد: بخش اعظمی از ثمرات انقلاب اسلامی با مجاهدت های این شهید والامقام به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: شایسته سالاری و همسویی با رویکرد دولت که شامل "مردمی بودن" و "انقلابی بودن" است، سرلوحه برنامه ما برای انتصاب مدیران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان در حوزه طبیعی، تاریخی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد، خاطرنشان کرد: آرامگاه حیقوق نبی، یکی از پیامبران الهی در شهر تویسرکان است و باید برای ثبت جهانی آن اقدام شود.

استاندار همدان افزود: گردشگری، صنعت نوین است که باید برای توسعه آن در شهرستان تویسرکان برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: منبت گلریز و گردوی تویسرکان در عرصه های بین المللی حرفی‌هایی برای گفتن دارد و می‌تواند موجب ارز آوری برای استان شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: ایجاد اشتغال و رونق تولید زمینه صادرات محصولات این شهرستان را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: در بخش توسعه کشاورزی به خصوص بهبود کمی و کیفی محصول گردو در این شهرستان باید برنامه ریزی شود.

استاندار همدان افزود: وقتی کسی در جایگاه فرمانداری قرار می‌گیرد باید تحمل شنیدن انتقادات و حرف‌های بی معنا را داشته باشد و با حوصله به انتقادات پاسخ دهد.

وی اظهار داشت: همه مدیران شهرستان باید با همگرایی، در جهت عمران و آبادانی شهرستان پر خیر و برکت و با استعداد تویسرکان تلاش کنند. قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه توجه به سلامت و معیشت مردم برای دولت اهمیت ویژه ای دارد، تصریح کرد:
رونق تولید و ایجاد اشتغال از دیگر برنامه های مهم دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: برای تحقق این اهداف، برنامه ریزی صورت گرفته تا از حداکثر ظرفیت شهرستان استفاده شود.

حسین افشاری متولد تویسرکان است و سابقه کار در جهاد سازندگی، معاونت آب و فاضلاب استان همدان، فرمانداری شهرستان‌های اسدآباد و همدان و مدیر کل بازرسی استانداری همدان را در کارنامه خود دارد.

photo_2021-12-20_10-01-11_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی