با حضور استاندار همدان؛ مرکز غربالگری و پیشگیری سرطان و زایمان بیمارستان مهر ملایر افتتاح شد

169877010.jpg

مرکز غربالگری و پیشگیری سرطان و زایمان بیمارستان مهر ملایر روز شنبه در مراسمی با حضور استاندار همدان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر در این مراسم اظهار داشت: این مرکز در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۳۳۰ مترمربع احداث شد.

کریم میرزایی افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۸ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان و وزارت بهداشت و درمان احداث شد.

همچنین امروز همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار همدان، ساختمان مرکز اتفاقات و عملیات و امور نواحی برق ملایر مرکز دیسپاچینگ جنوب استان همدان با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

169877017_2.jpg

این ساختمان در سه طبقه به متراژ هزار مترمربع احداث شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان، از ابتدای امسال تاکنون در حوزه توزیع برق شهرستان ملایر، پروژه‌هایی با اعتبار بیش از ۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین پروژه آبیاری بارانی شرکت زرین شیر در روستای حسین‌آباد ناظم با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان با اشتغالزایی ۱۰ نفر افتتاح شد.

169877020.jpg

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، در حال حاضر ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی شهرستان ملایر مجهز به آبیاری نوین است.

گفتنی است؛ در چهارمین روز از هفته دولت، با حضور استاندار همدان ۶۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه در شهرستان ملایر عملیاتی شد.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی