تاکيد استاندار همدان بر برخورد قاطع و بدون اغماض با اخلالگران بازار

استاندار همدان با تاکيد بر اينکه اقلام اساسي بايد به دست مصرف کننده واقعي برسد، گفت: هيچ گونه اغماضي در برخورد با اخلالگران چرخه توزيع کالاهاي موردنياز مردم به ويژه روغن و گوشت مرغ نداريم و با متخلفان برخوردي قاطع و قانوني مي شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، "سيدسعيد شاهرخي" در جلسه ستاد تنظيم بازار استان همدان ضمن هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب، افزود: دنبال احتکار، گرانفروشي و اخلال در نظم بازار نباشيد که علاوه بر نظارت و رصد دقيق فعاليت هاي بازار، برخوردي قاطع و قانوني با متخلفان خواهيم داشت.

وي خاطرنشان کرد: تمام افراد دخيل در چرخه تامين و توزيع گوشت مرغ و روغن به شدت کنترل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف به شعب ويژه مستقر در تعزيرات حکومتي و دادگستري معرفي و متخلفان در کمتر از 48 ساعت مجازات مي شوند.

استاندار همدان با بيان اينکه روزانه 70 تن روغن و حدود 90 تن گوشت مرغ در بازارهاي استان توزيع مي شود گفت: راهکار موثري براي عرضه و توزيع مناسب اقلام در استان تعريف شده تا کالاها به دست مصرف کننده واقعي برسد.

او تصريح کرد: همچنين اقلام اساسي از طريق تعاوني هاي کارگري و کارمندي و نهادهاي حمايتي بين افراد تحت پوشش توزيع مي شود تا فشار از روي بازار برداشته شود.

شاهرخي افزود: روند توزيع اقلام مورد نياز مردم علاوه بر فروشگاه هاي سراسر استان در بين واحدهاي صنفي به ويژه سوپرمارکت هاي محلات، شهرک ها و مناطق حاشيه شهر نيز تقويت و بيشتر مي شود.

استاندار همدان با بيان اينکه هيچ محدوديتي براي تامين اقلام مورد نياز مردم نداريم، گفت: سامانه توزيع با مشکلاتي مواجه است که با تدابير انديشيده شده به زودي اصلاح مي شود.

به گفته وي، تا اشباع کامل بازار و تامين نياز مردم توزيع کالاهاي اساسي به شيوه هاي مورداشاره ادامه دارد و مردم هيچ دغدغه و نگراني در اين رابطه نداشته باشند.

شاهرخي به دستگاه هاي متولي نيز توصيه کرد: با عملکرد درست و همکاري بيشتر با سازمان صمت به سلامت چرخه تامين و توزيع کالا در سطح استان کمک کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی