تاکید استاندار همدان بر تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به یک‌ ارزش اجتماعی

 image_2022_7_4-8_44_2_490_tZC.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از معضلات اجتماعی پیشگیری می‌کند، گفت: این فریضه مهم باید به یک‌ ارزش و دغدغه اجتماعی و عمومی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمادگی کامل در راستای هر گونه همکاری موثر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را دارد و ورود وزیر کشور به موضوع عفاف و حجاب، نشان دهنده اهمیت این امر در شرایط کنونی کشور است.

استاندار همدان ادامه داد: روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر به طور یقین اولویت و ارجحیت دارد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه وضعیت حجاب در کشور و استان، نسبت به وضعیت ایده‌آل آن، فاصله زیادی دارد، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب در سطوح ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر حجاب که نمود ظاهری دارد، عفاف نیز باید به عنوان یک حالت درونی، مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر  باید مباحث را در سطوح کارشناسی و علمی پیگیری کنیم، ادامه داد: ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر احساس می‌شود.

قاسمی فرزاد گفت: رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد و در مقوله باید به جوانان مومن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی، میدان داد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی