تقدیر و تشکر وزیر نیرو از استاندارهمدان

photo_٢٠٢٢-١١-٢٠_١٠-٢٩-٠٤.jpg

وزیر نیرو از استاندار همدان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، طی نامه‌ای از دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به دلیل وضعیت عملکرد مطلوب استان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قالب آبرسانی به روستاهای محروم، تقدیر و تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است:《بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های پایدارسازی کمی و کیفی آب شرب در روستای محروم و دارای تنش آبی در قالب جهاد آبرسانی در استان همدان، عملکرد آن استان در تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی مطلوب ارزیابی گردیده است. ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های جنابعالی و مجریان پروژه، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد تا در راستای افزایش رضایتمندی، در تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی با اولویت روستاهای فاقد آب تسریع صورت پذیرفته و اطلاع‌رسانی لازم جهت تبیین اقدامات انجام شده به عمل آید.》

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی