در مراسم استقبال از حاجیان؛ استاندار همدان: فعال شدن فرودگاه همدان نتیجه تلاش جدی و پیگیری مدیران استان است

169813170.jpg

استاندار همدان گفت: فعال شدن فرودگاه بین المللی همدان برای اعزام حجاج مکه مکرمه، نتیجه عملی تلاش و پیگیری‌های مجموعه مدیریتی استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین استقبال از نخستین گروه حجاج بازگشته از مکه مکرمه در فرودگاه بین‌المللی همدان با اشاره به بازگشت هزار و ۳۰۲ نفر از حجاج استان همدان و کردستان پس‌از انجام مناسک حج، افزود: این نخستین پرواز از حجاج مکه مکرمه بود که امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان انجام گرفت. 

وی تصریح کرد: انجام پرواز زائران عتبات عالیات در ایام محرم و اربعین از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان را تیز پیگیری خواهیم‌ کرد.

قاسمی فرزاد افزود: با حمایت‌های سازمان هواپیمایی کشور تلاش می کنیم پروازهای بعدی از فرودگاه بین‌المللی همدان به مقصد عتبات عالیات در ایام محرم به ویژه اربعین را نیز داشته باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اعزام حجاج استان همدان به مکه مکرمه در سالجاری در قالب پنج پرواز و از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان انجام شد، خاطرنشان کرد: بازگشت هزار و ۳۰۲ زائر سرزمین وحی در قالب سه کاروان آغاز شده که یک پرواز آن امروز انجام شد و ۲ پرواز فردا شنبه (اول مرداد) و ۲ پرواز دیگر نیز یک‌شنبه (۲ مرداد) انجام خواهد گرفت.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه پیش از این سفر حجاج و زائران به سرزمین وحی این استان از طریق فرودگاه تهران انجام می‌شد، افزود:  علاوه بر مشقت‌ دوری و مسافت راه، تجمع و ازدحام جمعیتی که در تهران هنگام رفت و برگشت با آن‌ مواجه می‌شدند، سختی‌های زیادی برای حجاج و هم برای کارکنان و پرسنل فرودگاه‌ به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب سازمان هواپیمایی کشوری، پروازها بین فرودگاه‌های کشور توزیع شد و با پیگیری‌هایی که مجموعه مدیریتی استان همدان با مقامات کشوری و مدیران مربوطه انجام داد، مشکل کمبود هواپیما نیز حل شد و به این صورت برخی پروازها از طریق استان همدان انجام گرفت. 

استاندار همدان اظهار داشت: نتیجه عملی تلاش و مساعدت‌های مطلوبی که مدیرعامل محترم هواپیمایی کشور، مجموعه فرودگاهی استان، مدیران مربوطه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی داشتند، انجام برخی پروازها از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان محقق شد که جای قدردانی دارد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: امروز در این مراسم استقبال، دیدار و گفت‌گویی که با حجاج در این پرواز انجام شد و از طریق اظهارات و رفتاری که از خود نشان دادند از فرآیند پرواز رضایت داشتند، که این امر موجب خرسندی است. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی