دعوت استاندار همدان از سرمایه‌گذاران برای مشارکت در توسعه صنعتی استان

«استاندار همدان در راس هیاتی متشکل از فرماندار شهرستان بهار، رئیس سازمان صمت و جمعی از مدیران استان همدان از کارخانه «نام سرامیک پیمان» بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این کارخانه و برنامه‌های آینده و چشم‌انداز آن قرار گرفت.»

استاندار همدان با اشاره به ظرفیت های کم نظیری منطقه برای استقرار صنایع گوناگون، از سرمایه گذاران دارای دانش و تجربه برای مشارکت در توسعه صنعتی استان همدان دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان،«سیدسعید شاهرخی» در بازدید از شرکت «نام سرامیک پیمان» اظهار داشت: حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در راس برنامه های استان همدان قرار دارد که برای ارتقای معیشت و رفع بیکاری به آن توجه ویژه داریم.

وی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید، در استان همدان به طور جدی برنامه احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل و حمایت از سرمایه گذاری های جدید را در دستور کار قرار داده‌ایم.

استاندار همدان افزایش ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان را ضروری دانست و گفت: توسعه و تقویت صنایع موجود از دیگر مواردی است که به موازات مانع زدایی و تسهیل در کار واحدهای مشکل‌دار پیگیری می‌کنیم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی