دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار همدان از مردم برای مشارکت در جشن نیکوکاری

 169323821.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان روز پنج‌شنبه، در پیام مشترک آیت الله "حبیب‌الله شعبانی موثقی" و "علیرضا قاسمی فرزاد" آمده است: اهمیت و جایگاه احسان و نیکوکاری و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی ، مادی و معنوی انسان‌ها بسیار بالاست و نوعدوستی و سخاوت، خیر و سعادت دنیوی و اخروی ، جلب رضایت خداوند متعال، آمرزش گناهان ، آرامش روحی و روانی ، تعدیل ثروت و ... همه از آثار و برکات این کار خداپسندانه است.

در ادامه این پیام تصریح شده، در آستانه بهار طبیعت و سال نو و در راستای رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه اسلامی، با همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج مستضعفین و همزمان با سراسر کشور جشن معنوی و ملی نیکوکاری با شعار " عیـــدی برای هـمه " در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: از مردم ولایت‌مدار و سخاوتمند دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه آفرین بوده اند، انتظار می‌رود بار دیگر نیز با حضور گسترده و پر شور خود در پایگاه‌های جمع آوری کمکهای مردمی به یاری نیازمندان و محرومین شتافته و غنچه های انسانیت و نوعدوستی را در کویر دل‌های نیازمند، شکوفا ساخته و گل‌های ایثار و از خود گذشتگی را در وجود خود نمایان سازند.

به گزارش ایرنا؛ جشن نیکوکاری از روز ۱۲ اسفند با برپایی ۳۸۴ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی در استان همدان برگزار می‌شود.

هفته نیکوکاری امسال به عنوان "عیدی برای همه"  و جشن نیکوکاری نامگذاری شده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی