دیدار رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با استاندار همدان

photo_2022-01-01_16-50-39_2.jpg

رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، مریم مجتهدزاده لاریجانی، رئیس سازمان نشر آثار و حفظ مشارکت زنان در دفاع‌مقدس با همراهی سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کردند.

 سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس که اخیراً طی مراسمی با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، استاندار همدان، آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، رونمایی شد از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نقش زنان در دفاع مقدس، گفت: شهادت بیش از ۵۰۰ تَن از زنان پاکدامن ایران اسلامی دوشادوش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل، خود، نشان از نقش آن‌ها در جنگ تحمیلی دارد.

 وی افزود: پشتیبانی و خدمات بانوان و همچنین فراهم‌آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ از مهم‌ترین جلوه‌های حضور بانوان ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس بود.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار با اشاره به سند راهبردی نقش زنان در هشت سال‌ دفاع مقدس، گفت: سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، می‌تواند نقش موثری در شناسایی مشارکت فعال بانوان استان در دفاع مقدس و معرفی آن به نسل جدید انقلاب اسلامی داشته باشد؛ بنابراین جزئیات این سند، باید توسط مسئولان مربوطه، به نحو احسن اجرایی و انجام شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی