سایت کمپ تیم‌های ملی در استان همدان رونمایی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان با حضور در این آیین رونمایی از سایت کمپ تیم‌های ملی استان همدان، گفت: همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران ظرفیت بالایی در همه حوزه ها دارد و به واسطه آب و هوای مناسب و یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری، جاودانه شده است.

سیدسعید شاهرخی با اشاره به ظرفیت‌های سایت کمپ تیم‌های ملی، گفت: با بهره برداری از سایت کمپ تیم‌های ملی، ورزشکاران رشته‌های مختلف می توانند از امکانات ورزشی استان همدان در این موقعیت جغرافیایی بهره‌مند شوند.

b251a86f-53be-48c8-9538-4f9fd0f079d5.jpg

وی افزود: ظرفیت بسیار خوب و ویژه‌ای در همدان برای استفاده تیم های ملی ایجاد شده که می تواند میزبان شایسته ای برای اردوهای آماده سازی و تمرین ورزشکاران در رشته ها و رده های مختلف باشد.

شاهرخی بیان کرد: امیدواریم این سایت موجب خیر و برکت برای جوانان و ورزشکاران باشد.

وی با گرامیداشت شهدای عملیات رمضان افزود: در آستانه سالگرد شهدای این عملیات بزرگ هستیم و یاد شهید حاجی بابایی، شهید شاخص استان که در این عملیات به شهادت رسید را گرامی می‌داریم.

161ae02c-fcc0-467d-8362-b4ecb4088d74.jpg

پایگاه اینترنتی کمپ تیم های ملی استان همدان به نشانی www.hamedansportcamping.ir با ویژگی معرفی امکانات زیرساختی ورزش راه اندازی شده است.

در این پایگاه اینترنتی که به ۲ زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده، مشخصات مجموعه های ورزشی، هتل‌ها و مکان های اقامتی و مربیان رشته های مختلف ورزشی این استان درج شده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هدف بهبود و شناخت مراکز ورزشی اقدام به ثبت تمامی مراکز ورزشی شهر همدان در این وب سایت کرده تا علاقه مندان بتوانند به راحتی ضمن آشنایی با این امکانات، درخواست برای استفاده از این مجموعه امکانات را از این طریق ثبت کنند. 

61d867d5-599c-47a4-a897-43e6d6ca2804.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی