سرپرست فرمانداری شهرستان «درگزین» معرفی شد

782aafd2-ef45-42a9-96a1-634b294088a0_1.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، استاندار همدان روز یکشنبه در این آیین با اشاره به اینکه جوان‌گرایی و به‌کارگیری نیروهای جوان در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد افزود: استانداران برنامه ها و سیاست های دولت را دنبال می کنند.

«علیرضا قاسمی فرزاد» تصریح کرد: از وجود جوانان ارزشی، انقلابی و فساد ستیز که دغدغه و نگرانی آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند در مسئولیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استقرار دستگاه‌های دولتی در شهرستان درگزین در اولویت قرار گیرد افزود: این شهرستان تازه‌ تاسیس مشکلات و مسائلی دارد که با همفکری حل خواهد شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: شهرستان درگزین ظرفیت مطلوبی در راستای ایجاد گلخانه‌ها دارد که توجه جدی و پشتکار فرماندار جدید را می‌طلبد. 

قاسمی فرزاد اظهارداشت: شهرک صنعتی صنایع تبدیلی از اولویت‌های این شهرستان است که باید به‌طور جد پیگیری شود.

وی افزود: با همراهی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی، شهرستان درگزین در مسیر رونق و تولید قرار خواهد گرفت.

استاندار همدان با گرامیداشت هفته بسیج و قدردانی از مجاهدت‌های این قشر افزود: تفکر بسیجی می‌تواند ما را از مشکلات و مسائل عبور دهد و به سرانجام برساند.

حفظ سلامت مردم در برابر کرونا مهم‌ترین برنامه دولت است

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا کمک بزرگی به سلامت مردم می‌کند، اظهار داشت: با تدبیر دولت سیزدهم امروز بیش از ۷۰ درصد کشور واکسینه شده است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های بسیج در مقابله و پیشگیری از کرونا افزود: امروز از مهم‌ترین کارهای دولت سیزدهم حفظ سلامت مردم در برابر ویروس کرونا است.

قاسمی فرزاد تاکیدکرد: تشویق و ترغیب مردم در راستای تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان درگزین، کارمندان خود را به تزریق واکسن کرونا تشویق کنند. 

قاسمی فرزاد با قدردانی از خدمات و اقداماتی که تاکنون توسط مسئولان سابق و نماینده این شهرستان درگزین شده است گفت: سرپرست جدید فرمانداری از جوانان انقلابی است که انگیزه زیادی برای خدمت دارد.

استاندار همدان در سفر یک روزه به شهرستان درگزین، در گلزار شهدای شهر درگزین حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

قاسمی فرزاد همچنین در این سفر با حجت الاسلام «ربیعی» امام جمعه و «لطفی» نماینده مردم شهرستان دیدار کرد و با حضور در مسجد جامع این شهر علاوه بر دیدار با مردم نماز جماعت را در مسجد جامع این شهر اقامه کرد.

«کمیل خواستان» فرزند سردار شهید جعفر خواستان و متولد سال ۱۳۶۵ در شهرستان فامنین است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که ۱۰ سال سابقه کار در استانداری و بخشداری مرکزی فامنین را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شهرستان درگزین در استان همدان، ۸ اسفند ۱۳۹۷ با تصویب هیات وزیران به شهرستان ارتقا یافت که شهر قروه درگزین مرکز این شهرستان است.

شهرستان درگزین براساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۹ هزار نفر جمعیت دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی