طرح بهسازی و آسفالت ۱۵ روستای شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید

169876915_1.jpg

طرح بهسازی و آسفالت ۱۵ روستای شهرستان ملایر با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان امروز و همزمان با هفته دولت با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان؛ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان روز شنبه در آییت بهره برداری از این طرح و افتتاح روکش آسفالت معابر روستای حسین‌آباد ناظم از توابع بخش سامن، اظهار داشت: از زمان آغاز دولت سیزدهم تاکنون هزار و ۷۹ واحد مسکن روستایی در این استان به احداث شده که از این تعداد ۱۷۴ واحد مربوط به شهرستان ملایر است.

مسعود رضایی مساحت کل این وحدها را ۸۶ هزار و ۳۲۰ مترمربع عنوان کرد و افزود: ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث این تعداد واحد مسکونی پرداخت شده است.

وی سهم ملایر از پرداخت این تسهیلات را ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۷۴ واحد مسکونی روستایی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع عنوان و گفت: دولت سیزدهم گام‌های موثری در اجرای طرح هادی روستاها برداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: بنیاد مسکن امسال در ۴۸۷ روستا از  مجموع ۹۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، خدمت گسترده ای را ارائه کرده  است.

رضایی گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن در ۵۲ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان مشغول خدمت رسانی است.

به گفته وی، از ۱۲۳ پروژه آسفالت در استان همدان، ۷۸ پروژه با اعتبار ۱۹۷ میلیارد تومان به اتمام رسیده که سهم ملایر از این پروژه‌ها، ۲۳ مورد با ۲۴ میلیارد تومان اعتبار است.

رضایی ادامه داد: از این تعداد ۱۵ پروژه افتتاح شده و هشت پروژه در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان یادآور شد: در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار همدان، پروژه‌هایی با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان در روستای حسین ‌آباد ناظم به بهره‌برداری رسید که با پیگیری نماینده مردم ملایر، شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از شرکت نفت برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی تخصیص یافت.

رضایی افزود: علاوه بر این جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیز برای بهسازی راه‌های روستایی توسط نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: در شهرستان ملایر ۱۹ هزار واحد مسکن روستایی از مجموع ۲۶ هزار واحد، از تسهیلات مقاوم‌سازی استفاده کرده‌اند.

169876919.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی