طرح قرارگاه شهید امانی برای تشدید نظارت بر بازار در استان همدان اجرا می‌شود

 image_2022_6_16-7_39_36_406_ZBX.jpg

استاندار همدان گفت: طرح قرارگاه شهید امانی در راستای تشدید نظارت بر بازار و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری تیم‌هایی از جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات و بسیجیان در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد کارگروه تنظیم بازار و اقدام مشترک اظهار داشت: قرارگاه شهید امانی با توجه به گستردگی کار نظارت و کمبود نیرو طی انعقاد تفاهمنامه بین وزارت کشور با مجموعه سپاه و بسیج با هدف تشدید بر نظارت ها تشکیل شده است.

استاندار همدان اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، از ظرفیت مجموعه بسیج از جمله بسیج اصناف برای تنظیم بازار و نظارت‌های سطح شهرستان کمک گرفته ‌می شود و جلسات آموزشی نیز برای افراد برگزار شده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه ۱۵ قرارگاه در استان با ۲۳۲ نفر نیروی داوطلب بسیجی شکل گرفته و در این راستا با حضور کمیته های اجرایی ۱۲۷ جلسه تشکیل شده است ادامه داد: هدف از تشکیل این قرارگاه گزارش و جلوگیری از تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، احتکار، کم فروشی، قاچاق و عدم عرضه کالا است.

وی بیان اینکه نیروهای بسیج و سپاه همیشه در همه زمینه ها پای کار و کمک حال دولت ها بودند افزود: مجموعه سپاه در اجرای طرح هایی از قبیل طرح شهید سلیمانی در دوران شیوع کرونا، در زمان بروز سیل و زلزله در کمک رسانی پیشگام هستند و با حضوری فعال در همه صحنه ها منشا خیر و اثر هستند.

استاندار همدان گفت: در سال گذشته بسیج اصناف در قرارگاه زیستی با حضور میدانی از مرغداری تا کشتارگاه و مصرف کننده نظارت دقیق و مستمر داشتند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند نیز هزار دستگاه کارت خوان امروز وارد شده است که با اولویت شهرستان همدان نصب می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مدیریت هوشمند فروش آرد و نان به منظور جلوگیری از قاچاق و فروش خارج از شبکه آرد و نان از ماه آینده با قوت و قدرت در سطح استان آغاز می شود.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب عرضه می‌شود

استاندار همدان وضعیت ذخیره، فراوانی و توزیع کالاهای اساسی در استان همدان را مطلوب عنوان و خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: گوشت، مرغ، تخم مرغ، شکر، برنج و روغن به فراوانی و در سطح مطلوبی در بازار توزیع است و در حال حاضر هیچ کمبودی در استان همدان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کار خرید تضمینی گندم در استان از ۱۰ روز آینده آغاز می شود اظهار داشت: به میزان مصرف سه ماه آینده استان گندم تامین شده است.

استاندار همدان در خصوص گوشت مرغ و گوشت قرمز نیز خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ تن مرغ (مازاد بر مصرف) از مرغداران خریداری شده و ذخیره گوشت قرمز هم در استان قابل قبول است.

 image_2022_6_16-7_39_32_886_DoL.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی