با حکم استاندار همدان: فرمانده قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا ابقا شد

photo_۲۰۲۱-۱۲-۱۲_۱۱-۲۵-۵۶.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در آئین تجلیل از تلاش‌های خالصانه سردار بسیجی حاج مهدی فرجی در طول بیش از ۴۰سال مجاهدت و ایثار در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی که از سوی فرماندهی و کارکنان سپاه انصار‌الحسین(ع) برگزار شد، حضور یافت.

استاندار همدان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های این سردار سرافراز، طی حکمی وی را به‌عنوان فرمانده قرارگاه زیستی همدان و بازرس ویژه ستاد استانی کرونا ابقا کرد.

سردار مهدی فرجی، پیش از این جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) و فرماندهی قرارگاه زیستی و بازرس ویژه ستاد استانی مدیریت کرونا را برعهده داشت.

این مراسم با حضور حضرت آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، استاندار، آیت‌الله غیاث‌الدین طاها محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه همدان، اعضای شورای تامین و برخی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همدان برگزار شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی