وزیر کشور: امید را با جنبشی جدید در دل مردم زنده کنیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «احمد وحیدی» در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید همدان در سالن شهدای استانداری، افزود: اینکه نگاه ما به داشته های غرب باشد در فرهنگ ما راهی ندارد و بدانیم که اگر به غیر متکی شویم شکست خواهیم خورد و برای پیروزی باید به توانمندی های خود اتکا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با مردم همراه بود تا جنبش جدیدی راه بیفتد، تاکید کرد: در جامعه ای که دچار بی اعتمادی باشد باید حرکت کرد تا خمودگی از بین رفته و امید در دل مردم زنده شود.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید بندگی خود را به ملت نشان دهیم که این سیره و روش دولت سیزدهم است، افزود: باید یک کار پر حجم و پر شتاب انجام دهیم به نحوی که در طول یک دهه در ردیف ۱۰ اقتصاد برتر دنیا قرار بگیریم.

وحیدی با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود در کشور، تاکید کرد: مسئولان باید بخشی از مردم، درون مردم و در کنار مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در خط مقدم هستند و برای تحقق این امر بی خوابی و کارکردن لازم است و نتیجه آن نیز به طور قطع پیروزی خواهد بود.

وزیر کشور افزود: در نظام دینی افراد تلاش صادقانه می کنند و امامان جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندهان نظامی برای این مهم امروز دور هم جمع شده اند.

وحیدی تصریح کرد: مسئولیت در همدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این استان، منطقه ای کلیدی غرب کشور است.

وی ادامه داد: همدان مهد تمدن، علم و عرفان و زادگاه شهدای بزرگی است که خدمت در این استان بسیار گوارا و شیرین است.

وحیدی با اشاره به اینکه استاندار باید میدان دار صحنه باشد و با ارشادات نماینده ولی فقیه در استان فعالیت کند، افزود: با سستی و کاهلی پیشرفتی حاصل نمی شود و استاندار باید در استان زمینه کار و تلاش مضاعف را فراهم کند و جوانان انقلابی در این مسیر نقش ویژه ای دارند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی