پاسخگویی تا گره‌گشایی مشکلات با حضور استاندار همدان در مرکز سامد

11.jpeg

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان روز پنج‌شنبه با حضور در مرکز سامد «سامانه ارتباطات مردم و دولت» و ارتباط مستقیم با مردم برای شنیدن مسایل و مشکلات مطرح شده و پاسخگویی به سوالات، دستورات لازم را برای گره گشایی از مشکلات،پیگیری و تحقق مطالبات قانونی شهروندان صادر کرد.

در جریان حضور استاندار همدان در مرکز سامد، ۳۰۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد که ۳۰ نفر از آنها در گفت وگویی مستقیم، مسایل و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان مطرح کردند.

رویکرد مردمی دولت سیزدهم و اهتمام برای حل مشکلات موجب شده تا به شیوه های مختلف پاسخگو و پیگیری مسایل، مطالبات و مشکلات مردم باشد که فعالیت مرکز سامد برای حضور مدیران برای ارتباط مستقیم با مردم از جمله این روش ها برای خدمت رسانی بهینه دولت به مردم است.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است به طوری که از هر نقطه از کشور که با این شماره تماس گرفته شود به طور خودکار با سایت پاسخگویی سامد استان مربوطه تماس برقرار می‌شود.

سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

سامانه ارتباطی ۱۱۱ با نظارت بر شیوه ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی، خلاءهای موجود را شناسایی کرده و در صورت تخطی سازمان‌های مرتبط از چارچوب قانونی، نقش مطالبه‌گری از جانب مردم را ایفا کرده و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در حاشیه حضور خود در مرکز سامد گفت: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به مسائل شغلی، دریافت تسهیلات بانکی و سختگیری در باز پرداخت اقساط بود.

وی اظهار داشت: مشکلات برخی از تماس گیرندگان نیز در رابطه با صدور مجوزهای مربوط به حوزه های مختلف از جمله کسب و کار و اشتغال پیگیری شد.

به گفته قاسمی فرزاد، درخواست برای تسهیلات بانکی و رفع موانع سرمایه گذاری از مهمترین درخواسته‌های مطرح شده از سوی مردم از طریق مرکز سامد بود.

وی با تاکید بر رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان به خواسته ها و مشکلات مردم، تصریح کرد: مدیران اجرایی استان همدان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم، نسبت به پیگیری و حل آنها اقدام کنند.

استاندار همدان ادامه داد: اگر مدیران و متولیان اجرایی در دستگاه‌های مختلف مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی ها نیز به موقع رفع خواهد شد.

در جریان حضور استاندار همدان در مرکز سامد ۳۰۰ تماس تلفنی با این مرکز برقرار شد که ۳۰ نفر از این تعداد به صورت مستقیم مسایل و مشکلات خود را با استاندار همدان درمیان گذاشتند.

همچنین پنج نفر نیز به صورت حضوری، با استاندار همدان در مرکز سامد دیدار کرده و مسایل و مشکلات خود را بی واسطه مطرح کردند.

12.jpeg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی