جلسه دهیاران بخش مرکزی و قلقلرود با حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان به مناسبت روز دهیار در سالن اجتماعات فرمانداری در حال برگزاری است.

جلسه دهیاران بخش مرکزی و قلقلرود با حسین افشاری فرماندار شهرستان تویسرکان به مناسبت روز دهیار در سالن اجتماعات فرمانداری در حال برگزاری است.

 

📣 حسین افشاری، فرماندار شهرستان تویسرکان در جمع دهیاران با تبریک روز دهیار و شهردار اظهار داشت:
📌 ندای توی
✅ دهیاران مدیران روستا هستند، مدیریت سطح روستا، مدیریت سختی است، علیرغم مشکلات و محدودیت های مالی دهیاری ، مردم روستا برای هر مشکلی سراغ دهیار می روند.
✅ در ۱۶ تا ۱۹ خرداد همه مشکلات را به وزارت کشور ارسال کردیم
✅ لایحه ای توسط وزارت کشور تنظیم شده که امنیت شغلی دهیاران نیز در آن لایحه دیده شد، ولی گیر قانون اساسی دارد، دهیاری را به عنوان نهاد غیردولتی عمومی می شناسند.
✅ ذیل فصل شوراها به دهیاران نگاه می شود.
✅شورای اسلامی شهر و روستا را در راستای پارلمان محلی برای اداره کشور مدنظر قرار گرفتند.
✅ شورا وقتی می خواهد دهیار را جابجا کند اگر دهیار توانمند است باید بیشتر توجه کنند، ما نیز در جابجایی ها از دهیاران توانمند حمایت می کنیم.
✅ بیمه دهیاری ها را تداوم می دهیم و در صورت امکان از دهیاران در زمینه های دیگر استفاده می کنیم.
✅ اعتبارات دهیاری ها مثل سنوات قبل ادامه دارد.
✅پیگیر صدور کارت شناسایی دهیاران هستیم.
✅ حمایت از دهیاران وظیفه ماست، دهیار هم نماینده دولت و هم به نوعی از سوی مردم هم می تواند ناظر باشد و همزمان این دو منظور پیش می رود.
✅ بازنگری طرح هادی و الحاق محدوده برای برخی روستاها انجام می شود.
✅ مردم در اجرای طرح هادی باید همراهی لازم با دهیاری را داشته باشند، طرحی که مردم حمایت و استقبال نکنند اجرایش سخت است.
✅ دهیاران با ساخت و سازهای غیرمجاز مقابله کنند، در کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز آرا را سختگیرانه صادر می کنیم، وقتی حکم تخریب می خورد کف این امر این است که هرچه سرمایه گذاری کرده از بین رفته چون دیگر قابل فروش نیست.
✅ زندگی مردم نباید تحت شعاع چند فرد زیاده خواه قرار بگیرد.
✅ روستاهایی که دستگاههای آتش نشانی در اختیار دارند دستگاه را چک کنند و آمادگی کامل باشند، روستاهای اطراف تا شعاعی را نیز باید پوشش دهند.
✅ کسی که زباله تولید می کند باید هزینه دفعش را بپردازد، مشارکت روستاییان را جلب کنید، روستاییان در روستا از محل درآمد صنعتی که در روستا است در راستای آبادانی روستا هزینه کنند.
✅ آموزش دهیاران ضرورت دارد.
✅ آب روستا همه تلاش ما این است که بدتر از این نشود اما بدانید کشور خشکسالی را تجربه می کند که در تاریخ ایران زمین سابقه نداشته است.
✅ ۷۰ درصد بارش ها نسبت به بلند مدت کاهش یافته و از طرفی آب های زیر زمینی را بی رویه استفاده می شود که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد و فرهنگ سازی شود.
✅ نظام جمهوری اسلامی تصمیم گرفته از کشاورزی مالیات نگیرد ولی کشاورزان باید در راستای حفظ آب تلاش کنند .
✅ در مردمی سازی یارانه ها اجازه داده نمی شود آرد خارج از چرخه اصلی مصرف شود، در روستاها نظارت کنید آرد از بین نرود
✅ روستاهایی که ظرفیت توسعه اشتغال و صنعت دارد کار شود، تسهیلات بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای استان دیده شده است، طرح ارائه کنند و در صورتی کمیته تشخیص دهد طرح قابلیت اجرایی دارد تصویب و اجرای می شود

 

photo_2022-07-31_20-35-07.jpgphoto_2022-07-31_20-35-11.jpgphoto_2022-07-31_20-35-13.jpgphoto_2022-07-31_20-35-16.jpgphoto_2022-07-31_20-35-35.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی