معاون استاندار همدان: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در شهرستان ملایر آماده بهره‌برداری است

169614959_1.jpg

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: در حال حاضر حدود ۶ پروژه با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، آماده بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، ظاهر پورمجاهدروز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: هم اکنون فرصت خوبی است تا مدیران برای احیا و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تاثیرگذار اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه تولیدی و اقتصادی در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان ملایر در دست اجرا است، افزود: دولت مردمی و تحول‌گرای آیت الله رئیسی برنامه‌های خوبی را در این مدت به ثمر نشانده که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزایش ۴۰ درصدی صادرات با تسهیل‌گری امور، افزایش نرخ رشد اقتصادی، ایجاد ثبات در حوزه تولید، کاهش نرخ صعودی تورم و حمایت و راه‌اندازی طرح‌های پیشران را از جمله اقدامات اثرگذار دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: با اقدامات خوب دولت، حرکت به سمت افزایش تولید روی داده است.

پورمجاهد ضمن تقدیر از تلاش خوب رسانه‌ها و نگاه تیزبین و موقعیت‌شناسانه آنان برای انجام کارهای بزرگ، خاطرنشان کرد: مدیران باید برای تحقق شعار سال و اقدامات جاری، برنامه‌محور باشند و فعالیت‌های خود را پایش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به تدوین برنامه‌های خوب دولت، گفت: در این راستا بسته‌های خوبی همچون تامین تسهیلات بانکی تعریف شده و حدود چهار هزار و ۳۰۰ میلیاد تومان از طریق صندوق کارآفرینی امید در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت که اگر این منابع اختصاص یابد، منشاء کارهای بزرگی است.

پورمجاهد اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت، با تدبیر استاندار همدان برنامه عملیاتی پیشرفت استان با برش دستگاه‌های اجرایی و برش شهرستانی تدوین شد و ویرایش نخست آن انجام شده و ویرایش دوم بزودی ابلاغ می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و نگاه دلسوزانه فرماندار ویژه ملایر و بازدیدهای خارج از ساعات اداری از طرح‌ها و پروژه‌ها، گفت: این نگاه قابل ارزش است و باید به توسعه این فضای مدیریتی در شهرستان ملایر کمک کنیم تا اتفاقات بزرگی رخ دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در ادامه به هدفگذاری دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در کشور اشاره کرد و افزود: پیرو آن ایجاد ۲۳ هزار شغل در سال جاری سهم استان همدان است که از این رقم حدود سه هزار و ۸۰۰ شغل برای شهرستان ملایر با سرمایه‌گذاری حدود سه هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

پورمجاهد تاکید کرد: در کشور رشد اقتصادی هشت درصدی و برای استان همدان نرخ رشد ۷.۵ درصدی هدفگذاری شده استو برای تحقق این اهداف نیازمند کار جهادی و فعالیت و تلاش مدیران خارج از ساعت اداری هستیم.

وی احیای واحدهای تولیدی و فعالیت مجدد این واحدها را از اولویت‌های مهم عنوان و بیان کرد: ملایر بسترهای خوبی برای توسعه دارد و تولید و تحقق نرخ رشد اقتصادی باید شتاب بیشتری بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ضمن تقدیر از زحمات معاونان فرمانداری ملایر در حوزه هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی و توسعه، برای ۲ معاون جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: تلاش دولت بر این است که از ظرفیت نیروهای جوان، علاقه‌مند و انقلابی و در راستای سیاست دولت استفاده کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی