پیام تبریک امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ به مناسبت فرار رسیدن ۵ الی ۱۱ اردیبهشت  هفته کار و کارگر

✅پیام تبریک امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ به مناسبت فرار رسیدن ۵ الی ۱۱ اردیبهشت  هفته کار و کارگر
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم‏
🔸️واژه کار یکی از مقدس ترین کلمات در دین مبین اسلام و در کلام ائمه اطهار (ع) است و نوعی عبادت محسوب می شود.
🔸️در قرآن، عمل و کار به عنوان يک تعهد و تکليف اسلامي و در کلام رسول خدا(ص)سعي و تلاش انسان براي تأمين معاش زندگي مساوی با جهاد و در کلام امام صادق (ع) پس از نماز واجب، کار کردن و داشتن کسب و کار واجب است. 
🔸️با پیروزی انقلاب اسلامی ایران قشر عزیز کارگر در همه صحنه ها در کنار نظام اسلامی بوده اند و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)کارگران از وفادارترین جوامع به انقلاب هستند.
🔸️کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.
🔸️دولت مردمی سیزدهم که با شعار عدالت‌محوری و مردم‌داری، سکان اداره امور اجرایی کشور را برعهده گرفته است، از نخستین روزهای فعالیت خود، حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشر کارگر را جزو اولویت‌ها قرار داده است.
🔸️اینجانبان ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان کبودراهنک که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی شهرستان و کشور را فراهم می نمایند تبریک گفته ، امیدواریم با اجرای برنامه ها و طرح های مختلف دولت سیزدهم  در سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است ، بتوانیم باتلاش  مضاعف کارگران شریف  این سربازان عرصه کار و تلاش ،گام های بزرگی در راه توسعه ،رونق ، پیشرفت وکسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برداریم.
🔸️نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ
🔸️یدالله ابراهیم خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ
💠روابط عمومی فرمانداری شهرستان کبودراهنگ

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی