استاندارهمدان: اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد است

 16690b1e-f92d-4e1a-8825-612add36768f.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه ارتقای سطح علمی و تخصصی نیروی انتظامی می تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر در تامین امنیت و آسایش جامعه باشد گفت: اقتدار، پایداری و اعتماد مردم به پلیس زبانزد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در آیین تجلیل از فرماندهان انتظامی همدان افزود: وظایف زیادی به عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است که از ۲۵ وظیفه، استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش مردم مهمترین کارکرد نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام اجتماعی ۲ مقوله امنیت و سلامت مهمترین رکن حفظ و پایداری جامعه است، بنابراین مبارزه با هرگونه خرابکاری که نظام اجتماعی را تهدید کند، از وظایف نیروی انتظامی است.

استاندارهمدان با اشاره به اینکه مردم به لباس نیروی انتظامی اعتقاد خاصی دارند، ادامه داد: به همین جهت دشمن درصدد است با نشر اکاذیب و فضاسازی مسموم، اعتماد مردم به پلیس را سلب کند.

وی حمایت رهبر معظم انقلاب از فراجا را شاخصه ای برای ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی دانست.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: جلوگیری از تجمعات غیرقانونی که با تحریک رسانه های معاند و بیگانه انجام می شود با همکاری شورای تامین از برکات همکاری نیروی انتظامی با سایر نیروهای امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان از عملکرد فراجا دفاع می کنیم و این نیرو باید در اعتماد افزایی مردم نیز تلاش بیشتری کند، خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر برخورد پلیس با فریب خوردگان در فضای مجازی در چارچوب قوانین بود.

وی گفت: بسیاری از دستگیرشدگان که متوجه خطای خود شدند، پس از اظهار پشیمانی ، پرونده ای برای آنها تشکیل نشد.

قاسمی فرزاد، حضور ماموران بر سر چاه های آب حفر شده برای تامین آب شرب مردم که همواره مورد سوءاستفاده دشمن بوده است، را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: ۷۰ درصد زائران سفر به کربلا از شهر همدان عبور کردند که تامین امنیت جاده ای آنها از وظایف ماموران نیروی انتظامی بود که به خوبی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر فراجا مظلوم واقع شد، افزود: با همکاری سپاه ، بسیج و نیروهای امنیتی توانستیم با کمترین خسارت، امنیت را برقرار کنیم.

سردار سلمان امیری گفت: سرقت منازل در استان همدان امسال کاهش و سرقت خودرو ۹ درصد افزایش داشته است.

در این مراسم که در دومین روز از هفته فراجا برگزارشد از فرماندهان نیروی انتظامی که نقش مهمی در تامین امنیت مردم داشتند، قدردانی شد.

169941069.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی