استاندار همدان: اردوهای راهیان نور در پویایی جامعه اثرگذار است

 170221383.jpg

استاندار همدان برگزاری اردوهای راهیان نور را در پویایی جامعه به ویژه قشر جوان اثرگذار دانست و گفت: از همه ظرفیت های استان برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد راهیان نور استان همدان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور نرم افزار ارزشمندی جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند فرهنگ منحط غربی را خنثی کند.

وی ادامه داد: تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان در راستای فراهم کردن شرایط لازم برای راهیان نور، قابل قدردانی است.

استاندار همدان گفت: کسانی که با کمترین آگاهی در ماه‌های گذشته فریب دشمنان را خوردند و شعارهای سخیف دادند اگر ببینند که برای مانایی این کشور، ارزش‌ها و فرهنگ این ملت چه خون‌هایی داده شده است دیگر آن سخنان را مطرح نخواهند کرد.

استاندار همدان اظهار داشت: سال گذشته اقدامات چشمگیری در راستای از سرگیری راهیان نور انجام شد و همه‌ مجموعه‌ها در یک اقدام جمعی و جهادی پای کار آمدند.

قاسمی فرزاد گفت: راویان کاروان‌های راهیان نور استان همدان جزو روایتگران برتر در سطح کشور هستند و استفاده از راویان توانمند اثرگذاری بیشتری دارد.

وی ادامه داد: دشمن با تمام تلاش قصد دارد که یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کند و ما باید داشته‌ها و دستاوردهای خود را به رخ دشمنان بکشیم و به اطلاع مردم برسانیم.

استاندار همدان گفت: با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری روزهای روشن و امیدهای تازه پیش روی ما است.

قاسمی فرزاد با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اساتید دانشگاه، معلمان و ائمه جماعات گفت: اجرای این اردوهای موثر باید در راستای جهاد تبیین، که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، تقویت شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی