استاندار همدان: استقبال بی نظیر از رییس‌جمهور نشان‌دهنده پیوند مردم این استان با انقلاب است

sssss.jpg

استاندار همدان گفت: استقبال بی نظیر مردم این استان از رییس جمهور دولت سیزدهم در سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی نشان از پیوند عمیق آنها با نظام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد، افزود: با وجود همه سختی ها و مشکلاتی اقتصادی و تحریم، استقبال بی نظیر مردم این استان از رییس جمهور را شاهد بودیم که این امر حکایت از پایبندی مردم به ولایت، اعتقادات دینی، ارزشی و اسلامی دارد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با تمام وجود به اعتقادات دینی پیوند خورده اند و حضور پرشمار مردم در یادوارهای شهدا به ویژه این مراسم نمونه ای از پیوند مردم با شهدای والامقام است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه مردم مدیون شهدا از جمله شهید سلیمانی و همدانی هستند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهدای استان همدان، شاخص و نمونه هستند.

قاسمی فرزاد با تبریک فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان یادآوری کرد: آزادگان حتی در بند دژخیمتان هرگز حُریت خود را کنار نداشته و تا آخرین لحظه بر عهد و پیمان خود محکم ایستادند.

169861196.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی