استاندار همدان: اشتغال‌زایی مردم علیصدر، جذب گردشگر و درآمدزایی برای روستا، مهم‌ترین دغدغه ماست

photo_2022-03-19_11-24-07_1.jpg

استاندار همدان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از غارعلیصدر با حضور در جمع کارکنان و تنیروی انسانی این مجموعه به مشکلات و درخواست های آنها رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری،  علیرضا قاسمی فرزاد در جمع نیروهای کاری غارعلیصدر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا بیشتر اماکن و مراکز گردشگری از جمله غارعلیصدر تعطیل شدند بنابراین نه تنها این مکان درآمدی در این مدت نداشته است بلکه هزینه های صورت گرفت که زیان انباشته محسوب می شود.

وی افزود: علت طرح تحقیق و تفحص از غارعلیصدر این است که درآمد کسب شده از غارعلیصدر صرف هزینه ها شده و حقوق دولتی پرداخت نشده است و طبق آخرین بررسی های صورت گرفته مجموعه علیصدر ۱۷ میلیارد تومان به دولت بدهکار است.

عالی ترین مقام اجرایی استان همدان بیان کرد: پرداخت نکردن حقوق دولتی توسط مجموعه غارعلیصدر سبب انفصال از خدمت شماری از مدیران فعال در این مجموعه شده است و مسئولیتی به این افراد داده نمی شود.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دیوان محاسبات در حال بررسی دیون دولتی غارعلیصدر است بنابراین احتمال افزایش رقم ۱۷ میلیارد تومان بدهی این مجموعه بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه مدیریت منابع انسانی در گذشته به خوبی انجام نشده و همه درآمدها هزینه شده است گفت:  با این وجود علاقه مند به ساماندهی نیروهای کاری فعال در این مجموعه و تعیین تکلیف نیروهایی که هم اینک بیکارند هستیم.

استاندار همدان گفت: شهرستان کبودرآهنگ از نظر رنگ بندی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد و با توجه به مصوبه ستاد کرونا از ۵۰ درصد ظرفیت این مجموعه می توان بهره گرفت.

photo_2022-03-19_10-49-30_2.jpg

photo_2022-03-19_10-49-33_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی