استاندار همدان: افتتاح و کلنگ‌زنی ۱ هزار و ۲۴۹ پروژه در هفته دولت در همدان

photo6274633242.jpg

استاندار همدان گفت: از مجموع ۱ هزار و ۲۴۹ پروژه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی، ۱ هزار و ۹۰ پروژه به افتتاح و ۱۵۹ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در مراسم آغاز عملیات اجرایی شرکت صنایع پتروشیمی ابن‌سینا همدان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت:  آغاز عملیات اجرایی شرکت پتروشیمی ابن‌سینا اقدام مهم و ارزشمندی است که مردم شریف فامنین و استان همدان چشم انتظار آن بودند. 

استاندار همدان گفت: به همت دولت مردمیِ ایران قوی شاهد حرکت در مسیر رشد و توسعه مناطق محروم هم هستیم.

مقام عالی دولت در استان گفت: در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱ هزار هکتار زمین سال‌ها بلاتکلیف بود که ۱۰۰ هکتار به عملیات ساخت شرکت پتروشیمی ابن‌سینا تخصیص یافته است.

وی افزود : زمین این مجموعه به دلیل عدم احداث در طول سال‌ها خلع ید شده بود که با عزم و اراده‌ در استان و پیگیری در سطح ملی و با مساعدت دستگاه قضایی مجدداً راه‌اندازی و احیا شد و ایجاد زیرساخت‌ها پیش‌بینی شده و آب این مجموعه از طریق پساب تأمین می‌گردد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی