استاندار همدان: برنامه عملیاتی پیشرفت استان در سال ۱۴۰۱ با رویکرد محرومیت زدایی و عدالت محوری اجرایی شود

photo_2022-03-19_10-29-34.jpg

استاندار همدان گفت: با توجه به تدوین سند و برنامه عملیاتی پیشرفت استان در سال ۱۴۰۱ باید این برنامه ها در سال پیش رو با رویکرد محرومیت زدایی و عدالت محوری اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: از دیگر رویکردهای برنامه پیشرفت استان همدان برنامه محوری، تحول آفرینی، عدالت محوری در امور، شفافیت، فساد ستیزی و پاسخگویی، امید آفرینی و اعتماد سازی است.

وی تاکید کرد: برنامه ها و اولویت های اصلی استان در سال آینده باید با رویکرد پیشرفت همه جانبه، تمرکز زدایی با تفویض اختیار و توجه به مزیت شهرستان ها و پیشرفت همه جانبه تداوم یابد.

استاندار همدان پیشران های پیشرفت استان را تکیه بر باورها، ارزش های دینی، ملی و سرمایه های معنوی و اخلاقی، روحیه جهادی، انقلابی و عقلانی، رویکرد مبنایی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، گردشگری و کشاورزی نوین با توجه به گلخانه داری، سرشاخه کاری و طرح فراز دانست.
قاسمی فرزاد ادامه داد: دانش بنیانی، فناوری و هوشمند سازی، خدمات تخصصی و برتر، صنایع پتروشیمی، تنوع بخشی به اقتصاد استان، توجه به سرمایه های اجتماعی، رشد کمی و کیفی جمعیت، انرژی های پاک، توجه به پیشینه تمدنی را از دیگر پیشران های پیشرفت استان همدان است.

وی اضافه کرد: پیشرفت و اقدامات دستگاه ها مبتنی بر سند توسعه استان به صورت سه، ۶ ، ۹ ماهه و یکساله ارزیابی شده و به دستگاه ها امتیاز داده می شود.

استاندار همدان گفت: فروش اموال و املاک مازاد از سیاست اصلی دولت مردمی سیزدهم است که باید به عنوان یک اولویت و کار محوری از سوی مسئولان دنبال شود.
وی خواستار تهیه طرح های اقتصادی مقاومتی توسط مسئولان اجرایی شد و اظهار داشت: این طرح ها با برش شهرستانی و دستگاهی تهیه و در نخستین نشست سال آینده بررسی خواهد شد تا بتوان با رایزنی، آنها را در جمع طرح های سفر استانی رییس جمهوری به همدان جای داده و اعتبار مناسبی برای آن جذب کرد.

photo_2022-03-19_10-29-31.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی