استاندار همدان: برکات و ثمرات بسیج، متوجه آحاد ملت است

photo_2022-01-27_13-41-54.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، استاندار همدان در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان، که با حضور آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار شد، گفت: وجود و حضور بسیج، مایه مباهات آحاد ملت ایران است. بسیج به عنوان شجره‌ی طیبه‌ای که با دست امام خمینی(ره) غرس و با خون شهدا آبیاری شد، امروز برکات و ثمرات آن متوجه تمام ملت است. امروز بسیج توان ورودی تخصصی به عرصه‌های مهم و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را دارد.

استاندار همدان گفت: استان همدان در دوران نقش‌آفرینی ممتاز خود در سپهر سیاسی کشور به‌سر می‌برد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع جمعیت در استان پرداخت و گفت: موضوع جمعیت از جمله اولویت‌های مهم کشور است و باید به آن توجه شود.
وی افزود: گرچه نمی‌توان از مباحث اقتصادی غافل ماند؛ اما فرهنگ اجتماعی ما در حوزه ازدواج به‌هنگام و فرزندآوری نیازمند توجه و اصلاح جدی است. بی‌شک، اگر فرهنگ ازدواج آسان ترویج یاید، بسیاری از مسایل و موانع اقتصادی نیز حل و فصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوع افزایش نرخ باروری در کشور و استان در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار همدان در ادامه گفت: ارتقاء سطح درآمد و تقویت معیشت خانواد‌‌ه‌ها، از جمله محرک‌های جدی در حوزه فرزندآوری محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به سیاست‌های غلط دولت‌های پیشین پرداخت و گفت: برخی از سیاست‌های غلط در نقشه اقتصادی کشور در سنوات و دولت‌های پیشین، ما را در تامین زنجیره غذایی دام و طیور با مشکل مواجه کرده است.

وی همچنین در ادامه به موضوع کشاورز و عرضه محصولات استانی پرداخت و گفت: در حوزه عرضه محصولات کشاورزی در استان، راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار مورد تاکید است.

وی افزود: پذیرفتنی نیست که محصولات کشاورزی در همدان گران‌تر از سایر استان‌ها باشد‌. بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا دلال‌ها، از زنجیره مزرعه تا مغازه حذف شوند.

وی در پایان این جلسه به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت سیزدهم در مسیر اصلاح بسیاری از کم‌کاری‌ها و اشتباهات است و برای طی نمودن این مسیر به همراهی و همکاری همه اقشار نیازمند است.

وی افزود: اصلاح نظام پرداخت، یک گام بلند در برقراری عدالت اجتماعی است که در دولت سیزدهم به طور جد پیگیری می‌شود.

photo_2022-01-27_13-41-50.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی