استاندار همدان: به‌طور جدی و با همه امکانات به دنبال تحقق شعار سال هستیم

 image_2022_3_28-8_20_8_982_i1v.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با پیشکسوتان و هیات امنای مسجد جامع و مجمع خیرین حوزه علمیه همدان، گفت: به‌طور جدی و با همه امکانات به دنبال تحقق شعار سال هستیم.

استاندار همدان گفت: یکی از بحران‌های اساسی در استان، آب شرب است که طی اقدامات انجام شده به دنبال چاره‌اندیشی در راستای حل این بحران هستیم. در این راستا تکمیل پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان، در دستور‌ کار جدی قرار گرفته است.

وی افزود: ۵۰۰میلیارد از محل هدفمندی یارانه‌ها برای تقویت این پروژه جذب شده است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به سفر مدیرعامل آبفای کشور به استان، گفت: از مدیرعامل آبفای کشور دعوت شده تا بازدیدی از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه انتقال آب از سد تالوار به همدان داشته باشند.

وی افزود: احداث سه ایستگاه‌ پمپاژ، برای این پروژه که تا کنون اقدامی در راستای اجرای آن نشده، در نظر گرفته شد که مجری طرح مشغول انجام آن است.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت: اقدامات جدی برای نهضت ملی مسکن در استان در حال انجام و پیگیری است.

وی افزود: با الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در استان، روند این طرح شتاب یافته است.

استاندار همدان اظهار کرد: جلسات کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار در راستای نظارت بر بازار شب عید و تامین کالاهای اساسی برای ماه رمضان، به طور منظم و مستمر انجام می شود.

وی از ساخت و احداث پروژه سلامت در منطقه اسلامشهر خبر داد و‌ گفت: جزئیات این طرح متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد، این پروژه با مساحت ۴۰ هکتار در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات انجام شده گفت: اقدامات زیادی در این مدت از جمله راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی همدان، ایجاد زمینه‌های احداث کارخانه بازیافت و اسقاط هواپیما‌ها با همکاری وزارت دفاع انجام شده است. همچنین در راستای تحقق شعار سال به دنبال ایجاد کارگروهی از همه جریانات دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری و مرکز تحقیق و پژوهش جهاد کشاورزی هستیم.

image_2022_3_28-7_59_24_93_dzC.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی