استاندار همدان: بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند

image_2022_3_30-14_10_11_210_jRq.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در رزمایش بزرگ همدلی سال ۱۴۰۱(توزیع ۲هزار بسته معیشتی، کاشت ۴هزار نهال مثمر و احداث ۸باب منزل مسکونی و یک باب مسجد) که در مسجد دانشگاه بوعلی برگزار شد، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند.

استاندار همدان، گفت: این رزمایش بزرگ، یک کار جهادی، انقلابی و قابل تحسین است.

وی گفت: به علت تحریم های ظالمانه و فشارهایی که به ناحق از سوی مستکبرین به مردم ایران وارد آمد باعث شد، و همچنین کشور و مردم در طی سال‌های اخیر در سایه بی‌تدبیری‌ها دچار مشکلات اقتصادی شدند. بی‌تدبیری‌‌ها و سومدیریت سال‌های اخیر باعث شد تا مردم در زمینه معیشت نیز دچار مشکل شوند و در ادامه به همین دلیل مقام معظم رهبری فرمان تشکیل گروه‌های جهادی را صادر کردند.

وی افزود: گروه‌های جهادی نیز به تاسی از منویات مقام معظم رهبری درباره جهاد، اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام دادند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به تعداد گروه‌های جهادی در استان، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند. هرکدام از گروه‌های جهادی به منزله یک واحد و گروه خودجوش، تحت فرمان ولایت، مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی تصریح کرد: ترکیب گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و دانشجویان متدین و انقلابی هستند که متناسب با رشته‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند. در بین دانشجویان در حوزه بهداشت هستند جوانانی که به دورافتاده‌ترین مناطق رفته تا علاوه بر خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، امید آفرینی می‌کنند.

وی گفت: به رغم دشمنی معاند و مستکبرین، گروه‌های جهادی بدون توقع ثابت می‌کنند که این انقلاب پویا و حامی محرومان است.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: گروه‌های جهادی در طی شیوع ویروس کرونا و آسیب‌هایی که به برخی مشاغل و کسب‌وکارها وارد کرد، به دستور مقام معظم رهبری، کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار دادند.

image_2022_3_30-14_11_15_730_onb.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی