استاندار همدان: تهیه و تدوین پیوست‌های محیط زیستی برای پروژه‌های مختلف

photo_2024-06-08_06-49-00.jpg

استاندار همدان گفت:در استان همدان برای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، ابتدا زمینه زیست محیطی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا پیوست محیط زیستی آن تهیه و تدوین شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در همایش گرامیداشت هفته حفاظت از محیط زیست، گفت: شبکه پایش محیط زیست استان در دولت مردمی و از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به همدان اجرا شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: نصب و راه‌اندازی چهار ایستگاه پایش هوای شهری، تجهیز آزمایشگاه‌های اداره‌کل محیط زیست، ادوات پایش آب و فاضلاب از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به همدان در آزمایشگاه‌های ملایر، رزن، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد اجرا شده است.

وی افزود: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی ۲۱ تصفیه‌خانه پساب صنعتی برای بازچرخانی آب و تصفیه ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در روز برای مصارف صنایع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار همدان بیان کرد: با همت دولت مردمی سیزدهم هوشمندسازی و نصب دوربین‌های مداربسته در مناطق حفاظت شده لشکردر و خانگرمز انجام شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با همت دولتمردان در استان همدان ۲۷۵ واحد تولیدی صنعتی، معدنی و کشاورزی با نگاه محیط زیستی به چرخه تولید بازگشتند.

photo_2024-06-08_06-49-09.jpgphoto_2024-06-08_06-49-08.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی