استاندار همدان: جوانان و جوانی جمعیت یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کشور

 342362.jpg

استاندار همدان گفت: طبق دغدغه‌ی مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کشور توجه به جوانان و جوانی جمعیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد ساماندهی امور جوانان استان، گفت:اشتغال جوانان یکی از موارد مهمی‌است که مستلزم تعامل و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است.

مقام عالی دولت در استان گفت:سیاست دولت مردمی ایران قوی کاهش تصدی‌گری دولت و افزایش فعالیت بخش خصوصی و تعاونی‌هاست و تأکیدات رئیس‌جمهور محترم نیز این است که امور جامعه باید به دست خود مردم انجام شود.

وی افزود:آموزش‌های هدفمند و یادگیری هنر و خلاقیت در قالب تعمیر و بازسازی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار همدان بیان کرد:تعلل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان، پسندیده نیست و اقدامات لازم باید برای تسریع در روند پرداخت انجام شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ازدواج تا پایان سال به متقاضیان باقی‌مانده، درخواست مردم شریف و مطالبه‌ی استان است و شورای هماهنگی بانک‌ها باید اقدامات لازم را برای تسریع در پرداخت انجام دهد.

وی افزود:اقدام جهادی بانک‌ها در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مورد انتظار و تأکید است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی